• MiaB72

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Bark: Jättefin!! Var tvungen att springa in på utmaningsverkstan och kolla lite och oj, vad mycket fina skisser!

Fling: Som Jen säger, köp inte för mycket i början, jag köpte en del kit när jag inte hade börjat och jag märker att det inte alls var min typ av papper så jag har jättesvårt att få använt de papperna, köp enfärgat och några mönstrade som passar och lite dekorationer och börja med det, du kommer ganska snabbt märka vilken typ av papper du gillar
  • MiaB72

Min man har ju tyvärr en hobby som han nu helt plötsligt tjänar lite pengar på, vilket är ju jättebra för honom, inga stora summor men det kostar ju honom inget. Men allt jag gör kostar pengar men han är jätteglad att jag har hittat en hobby för jag tror inte jag har haft någon sen jag slutade med fotbollen och då var jag 16
    Men jag handlar väl i genomsnitt för mellan 200-500 i månaden, om det är mässa så blir det mer och i Göteborg har vi ju turen att ha två mässor efter varandra

• MiaB72

Så himla fina ni lagt upp senaste dygnet!!!

• MiaB72
    BV: Grattis!!! Vad kul! Då kan jag ju kika på dina alster live sen

kikkan: Jättesöt!!
  • MiaB72
    Mammsy: Skitsnygg!!! Har du sytt på maskin alla stygnen eller?? Kul att kursen gick bra, alltid bra feedback när de vill komma på fortsättningskurs!

Har inte fått gjort något på länge men idag sov lillen middag länge så då fick jag äntligen klart den jag hållt på med i en vecka!

Gunga
  • MiaB72
    Sol: Tack Generad Jag fick idén på en LO som låg på swe-bloggen imorse tror jag det var, hon hade gjort så och då föddes en idé att göra det på min
  • MiaB72

Skatten ja - jösses - vi får tillbaka 32.000!!!!! Jag 13 och gubben 19 - om nu allt stämmer när vi räknade ut lite lätt men vi har ju ett megalån på huset också och jämkar inte så det är inte så konstigt, sen har han ganska mycket avdrag för sina resor till jobbet. Men det sitter jäkligt fint!!!

• MiaB72

Usch nu har jag varit från denna tråden en hel vecka - snacka om abstinens!! Har varit i fjällen och njutit av solen i backen
    Precis när vi kom hem blev jag och lillen magsjuka men nu börjar jag bli ok!! Hoppas resten av familjen klarar sig så jag kan gå på mässan imorgon!!!

Lördag
    annika5064
    Mammsy
    NyfikenÖrn
    Skumpis
    Smurfan
    Johanna 79

Söndag
    MamaKajsa
    kikkan
    MiaB72
  • MiaB72
    Evenstar: Den var jättefin, men som du säger lite ljus och där kommer miraklet Fluid chalk in jösses vilken skillnad det kan göra på en LO!!! Köp i Chestnut roan, Dark Brown eller nåt sånt och dra längs kanterna på dina papper och voila - en helt ny LO
  • MiaB72

Var också på mässan idag! Lagom med folk och lätt att se allt i montrarna fick köpt för lite mer än jag tänkt för men helt klart värt det!!
    Men jag tycker att det är lite tråkigt att det inte är mer mässpriser, vissa butiker har ju mycket högre priser än vad man kan handla på nätet, de kunde ju sänka lite grann iaf

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket