• MiaB72

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Sandra: Grattis!!!! Hade själv lite förhoppningar idag om att de skulle dra just mina nummer men nej, inte då!!
  • MiaB72
    Skumpis: Jag håller med dig, det är ju bara kul om man inspirerat någon att göra något liknande
  • MiaB72

Jag skulle verkligen behöva köpa nån bra pappersförvaring som man kan ta med, typ nån plastmapp, väska eller något. Gärna med handtag så den är lätt att ta med.
    Vad har ni för något, var har ni köpt och kommer ni ihåg pris?

• MiaB72
    Jen82: Precis, nåt sånt! Lite saftigt pris, men det kanske det är värt??
  • MiaB72
    Evenstar: Jag har inte använt stickers en enda gång! Köpte några innan jag började scrappa men har ännu inte använt dem! Jag använder foamstamps (har nu 2 olika alfabet), skriver ut bokstäver på datorn, mallar från chipboards eller monogram och skär/klipper ut i Bazill.
  • MiaB72
    kikkan: Nej, det ser inte konstigt ut! Var det inte nån mer här i tråden som råkade få dit lite klet och sen tyckte att det blev bättre? Claudia kanske??

Ikväll ska jag på vin- och scrapkväll  men det blir inte så mycket vin för min del för jag ska köra hem sen inatt när vi inte orkar mer, men bara att få sitta i några timmar med två härliga scrapvänner är ju värt hur mycket som helst
  • MiaB72
    lillabusmamman: Jag tror att alla papper egentligen passar, kolla lite på dina kort, vilken nyans du vill ha pappret i och surfa runt lite på de olika nätbutikernas hemsidor och se vad du själv gillar för typ av papper, det är ju så väldigt olika. Jag tror nog att de flesta av oss har LO:s från BB-tiden Jag har några
  • MiaB72
    venezuela: Jättefin!!

jenn79: Härlig! Kläderna påminner om de jag hade på mig när jag var liten det är ju så kul nu när modet är tillbaka
  • MiaB72
    jenn79: Jag tänkte väl det kul att kunna använda det igen!!!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket