• MiaB72

Förr oss som är fast i Scrapträsket

MamaKajsa: En träff-biljett är om du vill sitta på Arken under dagen och pyssla, då betalar du 50 kr och så har du en plats vid ett bord i ett speciellt rum och kan pyssla.
  • MiaB72

Ahhh, jag blir galen, behöver rubrikhjälp. Har en LO som är halvfärdig med bilder på lillen som är precis nyfödd och har tänkt att NY ska finnas med, tänkte först Alldeles ny men ångrade mig, sen Helt ny och sen har jag bara velat - nu frågar jag er experter vad låter bra???

• MiaB72
    Fnyz & Sandra: TACK!! Då går jag på min första känsla - Alldeles ny

MammasJulia: Utan blommor tycker jag
  • MiaB72
    Cia: Känner igen det där. Är gräsänka nu, har varit det i 9 dagar och ska vara det en vecka till och hade sett fram emot kvällar utan gubben så jag kan sitta och scrappa för mig själv hur länge jag vill utan att ha dåligt samvete. Men vad händer då - jo, jag och ungarna blir sjuka och har varit det i 6 dagar nu!!! *grrrrrr*
  • MiaB72

Jösses vilka kändisar vi har här i tråden

Grattis Claudia, kanskesnart och Skumpis till swe-bloggen!!!

Just nu sitter jag och kämpar med en dubbel - dop LO, har blivit lite inspirerad av Marajjahs dop-LO har snott lite idéer därifrån - hoppas det är ok??

• MiaB72

Grattis Annika!!! Var tvungen att springa in på swe-bloggen och kolla direkt
    Tänkte faktiskt häromdagen på dig och undrade varför du inte var med i nåt DT någonstans, du som gör sååå mycket fint!

• MiaB72

Fnyz: Kul!! Jag vill också ta tag i detta med att göra kort, har ju fullt upp med LO:s nu

Idag har jag varit och köpt tidningen så idag ska det läsas men måste göra klart min dubbla först. Lillen sover nu och betala räkningar kan man ju göra sen viktigare att få scrappat

Här är min senaste som jag hade med i månadens tävling på pappersbiten.se.

4 månader

• MiaB72
    Pyret78 skrev 2007-02-27 10:55:51 följande:
    Miab72: Oj vilken stor kille du har Min tjej på 11 månader väger 8500gr o är 70 lång
    Ja mina pojkar är båda stora fast Linus har nu stannat så på 10-mån kontrollen vägde han "bara 10,6 min äldsta kille vägde *harkel* 12,6 när han var 10 mån!
  • MiaB72

Då var dubbeln också klar! Känns skönt att ha fått gjort om dopet! Känns som en "måste" LO, men kul. Tack för inspirationen Marajjah!!!

Dop dubbel    Dop sida 1      Dop sida 2

Så himla svårt att få till bra färg på korten! Ser ju vilken skillnad det blivit på båda bilderna trots samma placering när jag tog korten, måste ju ha med bakgrundspappret att göra. Jaja, man ser ju iaf!

• MiaB72

malin ulrika: Fyndiga du jättefin var den!! Jag måste köpa lite röda kläder till min son så jag får till en bra LO i rött eller kanske rosa
    Tack förresten - jag gillar blått/turkost och brunt ihop, ser det på många av mina LO:s

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket