• MiaB72

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Diana: Jättesnygga!!!

Jag har fått scrappat lite grann nu sista veckan, en till Fnyz skiss på Hobbyhuset och en till en annan tävling så jag kan väl inte lägga in dem här än Har även skickat iväg 2 st till tidningen ska ju bli kul att se om man kan få med något där
  • MiaB72

Oj vad mycket snyggt ni har lagt ut idag!!!

Sandra: Hur häftig som helst!! Hur många gånger har inte jag tjuvlyssnat på min äldsta son när han leker, hmm, får jag börja fundera mer på och scrappa ihop något!

Här är en av mina senaste, efter skissen på Scraphuset.

6 månader

• MiaB72
    Bark: Skitsnygga!!! Har ju också en kille som håller på med lego hela dagarna, bionicle, exoforce och allt sånt, även transformers så nån sån LO får det bli för mig också!!

2xA: Vilken liten sötnos!! Grattis! När hon sen kommer in i den goa åldern att hon kan tänka sig att ligga på en filt eller i babysittern och kolla på babygymet några timmar då får mamma scrappa
  • MiaB72
    miss aiv: Nåt mönstrat papper? Du har ingen skiss att gå efter, annars kan ju ett tips vara att leta upp en skiss som man gillar och sen gå efter den.
  • MiaB72
    Skumpis: va?!?! skitunge nej, min gillade väl inte att ligga några timmar men iaf en halvtimma min stora kille däremot kunde ligga hur länge som helst på golvet, hur skönt som helst att få lite tid att greja - men på den tiden visste jag ju inte vad scrap var
  • MiaB72
    Marajjah skrev 2007-04-11 23:40:02 följande:
    Måste ju testa på MariaMaria är miljövetareMaria är färdigkläddMaria är utbildad Maria är övertygad
    Snyggt namn du har Bra att du testar på vårt namn slipper jag själv
  • MiaB72

Maria är en portugisisk ö (låter väldigt romantiskt )
    Maria är allas vår syster och mor
    Maria är en hörnsten i samhällets system

• MiaB72
    Hur många scrapalbum har du gjort/håller på att göra?
    Jag har 2 album som jag håller på med nu, ett till Linus - ett första året album och ett där jag blandar hejvilt. Har även köpt ett album som jag har tänkt att ha till Emils dagisbilder och sen ska jag även försöka köpa ett till att ha nyare Linus/Emil bilder i

Planerar du sitt scrappande?
    Nej, inte direkt. Ibland kan jag väl känna direkt när jag ser en bild hur jag skulle vilja ha det men inte nåt direkt planerande. Jag är ju ingen snabbscrappare så jag planerar under tiden jag ska göra en LO

Brukar du anteckna på baksidan av dina LO´s?
    Nej, men tipset om att skriva upp vilket material osv man har använt är ju ingen dum idé! Det ska jag börja göra!!

Har du en scrapbudget?
    Nej

Hur förvarar du spillpapper?
    Riktigt små bitar i en vanlig plastficka, lite större i min 12x12 mapp

Hur förvarar du stickers och rubons?
    Har inte så många så de ligger i bokhyllan just nu.

Hur förvarar du dina dekos?
    Jag har 3 st "fiskarlådor" från Clas Ohlsson tror jag det är, med små fack i, där har jag alla mina dekorationer, det som inte får plats har jag kvar i plastfickor eller burkar.
  • MiaB72
    pylle: Cool

*springer genast in i Claudias blogg*
  • MiaB72
    sosofofie: Jättesnygg!! Jag kämpar också med månads LO på min son

Venezuela: Fin!!! Förstår att den känns viktig för dig!
  • MiaB72
    kikkan: Men kan det inte vara så att det bara ser ut som att färgen sitter kvar, ungefär som med foamstamps, att de ser skitiga ut när man använt dem men att de faktiskt är rena? Jag har kompisar som har clearstamps och jag har för mig att de använder fluid chalk, om jag inte är helt ute och cyklar.
  • MiaB72
    Mizty skrev 2007-04-17 13:05:10 följande:
    Pyret & Matriark - Kanonfina!!!Är det någon som vet om om någon mer än stellas har fakturabetalning?
    Magdas
  • MiaB72

Jag är scrappppppsugen!!! Kan nån komma hit och ta min lille huligan så jag kan få sitta lite i lugn och ro

• MiaB72
    Bark: Jättefina!!! Det är inte så att du gillar Ronja Rövardotter eller

Jag har äntligen gett mig på en LO om julafton, korten har legat och väntat på mig men jag har inte fått tummen ur men igår tänkte jag att det är nu eller aldrig!! En dubbel blir det, får väl se när jag hinner klart
  • MiaB72
    Bark: Ahhh, ok Ja, det doftar onekligen Ronja över det hela Jag har ju själv en Emil och hade velat ha en Ida men hade jag fått en flicka till så hade jag liksom fått hoppa över det namnet för det blev lite för mycket Astrid Lindgren
  • MiaB72

Jag måste väl heta Maria då efter Jesus mor Räcka ut tungan

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket