-
Nej, det är helt otroligt att bli utvald
men såå kul!
-
Claudia: Helt underbar!!!

En liten fotofråga - igen
När jag tar med min kamera så blir bilderna i storleken 2272x1704. Nu har syrran tagit kort med sin systemdigitalkamera och jag tänkte framkalla dem men såg att de var enorma 3008x2000. Är det någon som vet om de beskär dem jättemycket då? Jag brukar nämligen beskära mina själv så att de blir 10x15 så att jag själv väljer vad som ska skäras bort men om jag gör det på de stora bilderna så tar den ju bort hur mycket som helst, för de är ju bredare. Ska man skära på bredden då också kanske? Nån som har koll?? Är det någon annan som beskär bilderna själva eller låter ni fotobolagen göra det, blir det bra?? -
Pyret: Ok, tack
Ja, det är pixlar jag pratar om
såg själv att jag svamlade lite i inlägget *hihihi*
-
En fråga till då när ni ändå är här
Brukar ni beställa i 10x15 eller kör ni på 11x15? -
Format inne i centrala Göteborg är helt ok.paxie skrev 2007-03-09 08:53:35 följande:Är det någon som vet några bra butiker i närheten av Göteborg/Trollhättan/Uddevalla/Stenungsund?Den enda butiken jag går till är Scrap and Gift corner i Uddevalla men jag börjar bli lite less på den.Tips??? -
Hmmmm, spännande! Undrar om jag ens har mönstrat som bara är i en färg.....får börja rota!!!Blue Vapor skrev 2007-03-09 13:07:29 följande:Nu finns det en ny inspirationsutmaning i min blogg - ifall någon vill ha något skoj att pyssla med i helgen! Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/ -
Bobline: Det enda du behöver tänka på egentligen är väl om det är en maskin som kräver elektronik, att det finns så du kan använda den i Sverige eftersom vi inte har samma ström.
2xA: Jättesnygga!! Jag skulle också vilja göra något med mina gravidbilder, synd att jag har så fula kläder på mig
får kanske göra dem svartvita!!
-
Annika: WOW!! Grattis
de var jättefina! Jag fattar inte hur ni hittar alla dessa gallerier och får lagt in er
fast jag kan inte påstå att jag letar heller
-
Johanna: Jag tycker att Format är klart bäst, hon har utökat ganska mycket i sin butik och har väldigt mycket papper och dekorationer nu. -
Pylle: Jättefina!
Håller också på med en LO till BV:s utmaning
Hoppas på att jag ska få den klar ikväll, trots en jäkla huvudvärk! Men först One Tree Hill!!