• MiaB72

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Så, då var jag hemma efter min första scrapträff Kul var det!!! 13 tim scrappande

Fick gjort 2 LO helt klara och började med en dubbel (min första) som inte är klar! Fick naturligtvis shoppat lite också och använt min nya kompis, en lila QK som min kompis köpt till mig i USA

Här är de 2 som blev klara

Badpojke

Första snön

• MiaB72
    mamma i småland: Tackar jag funderade faktiskt på detta med nakenbilderna men tyckte inte att man såg nåt därför censurerade jag inte, får kolla igen och sudda lite

Pyret78: Tack
  • MiaB72
    MamaKajsa: Trevligt att du är här då har du fått användning för prylarna vi handlade i onsdags Jättefint!! Kul att du också fastnat nu
  • MiaB72
    annika: ojoj vad snygga!!!!

Rockergirl: Usch vad tråkigt!!! Skickar över styrkekramar...

En fråga till er som ofta använder er av engelska i titel och text - varför gör ni det? Är lite nyfiken av mig
  • MiaB72

Jaha, så gled man in på Magdas och oj, där bara beställningen åkte iväg kul kul!
    Nästa fredag ska jag ha en vin- och scrapkväll hemma hos mig ska bli kul att se hur kreativ man blir med lite vin i kroppen

• MiaB72
    Loppan: Klart du ska scrappa! Vad pratar han om - städa? Nej, sånt vill man ju inte gå tidigt för
  • MiaB72
    h77 skrev 2007-02-08 19:07:01 följande:
    Hej Hej!Nu har jag en fråga om Quick Kutz =)(jag har tydligen problem med det här med montering ;) )Någon som vet hur man "monterar" sina dies? Förstår inte var den "genomskinliga" plasten som följer med ska sitta ( som är klistrig på ena sidan)????OJ va korkad jag känner mig ;)Va otroligt många fina LO´s ni har gjort!!!! (ingen nämd, ingen glömd)Extra stort grattis till Mammsy!
    Du ska sätta den fyrkanten men klistriga sidan nedåt, alltså mot bokstaven eller motivet du har, sen sätter du in den i din QK och trycker till som om du ska trycka ut nåt på papper, då trycks klisterlappen fast och sen är det bara att köra på
  • MiaB72
    Sol30 skrev 2007-02-08 21:34:57 följande:
    Funderar på att beställa lite från Scrapfun. Nån som har beställt därifrån? Funkar det bra?
    Jag har beställt flera gånger och det funkar kanon!!
  • MiaB72
    Cheri: Jag hänger på dig ingen The Ark fan och inte heller Bono fan
  • MiaB72
    DecemberLove skrev 2007-02-11 11:15:10 följande:
    Några frågor:Hur får man utstående bokstäver?Hur får man brända kanter?

Utstående bokstäver kan du få genom att fästa 3D kuddar bakom eller sen använder många chipboards, bokstäver gjorda i kartong och då är de ju lite tjockare och står också ut lite.

Brända kantar fixar du lätt genom att riva pappret och sen använda fluid chalk på kanterna.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket