• MiaB72

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Jag har också nyss blivit stolt ägare till en QK och är jättenöjd, fick med ett alfabet som inte normalt är till tången, min kompis köpte nu när hon var i USA. Jag fick en lila tång med alfabetet Blossom och är jättenöjd med det!
    Sen beställer jag ändå från Scrapfun eller budar på Tradera, finns en hel del billiga alfabet att kamma hem, om man lyckas hitta rätt färg vill säga

• MiaB72

MAMMSY: Grattis till publiceringen! Den blev jättefin! Vi har ju väntat på den eftersom det var ett tag sen du visade bilden här

Mizty: Jättesnygg!!!

Idag har jag fått mitt paket från Magdas så nu efter lunchen blir det en promenix till affären och hämta ut det

Har äntligen fått klart min dubbla nu, har ju inte fått scrappat så mycket den senaste veckan för gubben har jobbat övertid och när han kommit hem så har han gjort iordning lillens rum, kan ju inte be honom sluta för att jag vill scrappa eller? Men nu åker han iväg på jobb i Rovaniemi i 16 dagar och om ungarna är snälla och friska så kan jag ju få gjort en del!!

Här är iaf dubbeln. Gärna ris och ros

Halmstad dubbel

Halmstad del 1

Halmstad del 2

• MiaB72
    MAMMSY skrev 2007-02-12 11:48:43 följande:
    Jättesnyggt å glittrigt kort Emmixen MiaB72 Härlig dubbel Det mönstrade pappret har jag letat efter vart har du hittat det, å vilken tillverkare e det
    Det är Autumn Leaves (Rhonna Farrer) som har tillverkat pappret, Scraphuset har haft det på rea, där köpte jag det, tror jag

Hämtade ut mitt paket från Magdas nu och ojojoj vad fina papper, jösses vad det började klia i fingrarna!!! Får jag börja kolla mina kort och se vad som passar!!
  • MiaB72

Bark: Oj, vad den var snygg!! Har du fixat bilderna själv i PS eller nåt?

Claudia: Jadu, jag undrar också vad det är i detta som gör att man inte kan tänka på annat och bara väntar på att få sätta sig och pyssla!! Innan jag började så var jag helt övertygad om att detta inte var något för mig då jag inte anser mig vara pysslig men oj vad jag fastnade fort!!

• MiaB72

Här är en LO som jag haft liggande ett tag, känns som att det saknas något men kan bara inte komma på vad jag ska göra mer eller om den är bra som den är så nu slänger jag ut den här så kanske nån kan komma med en bra idé eller om ni tycker den är ok som den är

fotbollskille.JPG

• MiaB72
    Blue Vapor skrev 2007-02-12 23:47:54 följande:
    VEm 17 var det som hade lagt upp en dubbel idag? Hittar inte......... kollade inte förut, utan tänkte göra det nu istället ju. Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Det var jag
  • MiaB72
    Johanna: Jättestor skillnad! Blev jättemycket bättre
  • MiaB72
    Johanna: Oj, vad avis jag blir! Vilket utrymme!! Jag har ett skrivbord och två små hyllor i bokhyllan. Än så länge..........
  • MiaB72
    Favoritbutik på nätet: Handlar mycket hos pappersbiten (är så snabb och bra service) men nu beställde jag från Magdas (så mycket fint och snabb leverans!!)

Nästa inköp blir:
    Chipboards och swirls

Favoritdeko just nu: Brads och floss Blommor

Används aldrig på LOs: Bling bling, just för att jag inte testat och inte fått köpt något!

Less- or more-LOs: Less, är den typen som gillar när det är less.

Antal LOs i månaden: Hmmm, kanske 2-3 st ibland mer, beror på hemmasituationen.

Antal LOs totalt: 25 st

Tid för en LO:  Om jag får sitta utan barn och inte har något annat jag behöver bry mig om, kanske 3-5 tim.

Tråkigast att shoppa: Fotofix
  • MiaB72

*pust* nu har jag läst ikapp mig

Jättefina LO:s ni lagt ut!!!! Min första kväll igår som gräsänka firade jag med att scrappa ungarna sov och jag flyttade ut grejerna framför tv:n, helt underbart!!

Detta blev resultatet: Efter februariskissen på scraphuset

Dina underbara blå ögon

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket