Inlägg från: Marajjah |Visa alla inlägg
  • Marajjah

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Å grattis Sandra till din nye vän.

Grattis Cama också till Dt-uppdraget.

Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • Marajjah
    claudia79 skrev 2007-04-01 22:33:35 följande:
    Marajjah skrev 2007-04-01 22:13:56 följande: Seså, bara in med er i min blogg och hjälp mig!marajjahsscrapblogg.blogspot.com/Tack, snälla!Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610 Jag hade valt de bruna..trots att de vita är kanske snyggare till, men då kanske du kan köpa ett par billigare, vita på H&M typ och ha till...leggings typ Så slipper du gräma dig NÄR det blir fläckar (har själv småbarn och man byter ju kläder på sig själv varje dag, precis som på dem, pga av alla fläckar)
    Ja, där sa du något verkligen klokt! Tack så mkt! Det var nog det som fick mig å bestämma mig. Även om jag redan bestämt mig för att sova på saken. Tack igen för det tipset!
  • Marajjah

Gizen
    Jadu, det är inte ngt alternativ, tyvärr. Då har jag ju inte råd med ngr scrappingsaker alls.

• Marajjah
    NyfikenÖrn skrev 2007-04-01 22:45:53 följande:
    Skumpis - Jättefin!! Vad är det för skillnad på att lifta och case:a? Mamma till Lillprins Gustav (060628)
    Lifta
    Man hämtar ngt eller ngr element från en LO.
    Case:a
    Man stjäl hela layouten rakt av.
  • Marajjah

Ok, nu har jag gjort en jättecasening. Hoppas att du bara tycker det är roligt Fnyz. För det är dig jag har case:at. Älskar ju din Sleeping Beauty sleeping beauty.JPG så mycket att jag bara var tvungen. Dessutom hade jag ju likadana papper, ja nästan alla iaf. Så här är min Mysigt. Återigen, tack så mycket för din underbart fina layout!
    Mysigt case:ad av Fnyz

• Marajjah
    Cia o krabaten skrev 2007-04-02 18:45:25 följande:
    Kissekatt: Jag har sett dem i min butik, men minns inte alls märket... Sorry! Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
    Är jag så efter så jag inte har koll på att du har en butik? Vilken är det?
  • Marajjah

Hmmm, var det du Skumpis som frågade mig vilka vita chippisar det var på min case:ning av Fnyz?

Det är iaf Chip Chatter Hip.

• Marajjah
    Skumpis skrev 2007-04-02 22:40:29 följande:
    Japp, det var jag Är de de som ligger i en avlång liten box? För typ 89 pix?
    Ja, typ 89 pesetas, typ.
  • Marajjah

Grattis Cia!
    Men vilken är din butik? Du skrev det i ett inlägg innan...

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket