• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Johanna 79

Ocj jag har också hittat hit

• jenn79

mammsy: Jag lovar att jag ska fixa det BARA jag hittar laddaren till kameran Den är spårlöst borta... Så här hushåller vi med det lilla batteriet som finns kvar, till viktigare saker enligt min man DVS fota när Busan gör något kul

• MAMMSY

Svarar i Bv:s ställe eftersom jag är rätt säker på att det är Carpenter hon har använt

• Camasunary

Jenn: Batteriladdaren kanske är där bankdosan är??FlörtSkrattande

• Camasunary

Nu har jag testat nya skrivaren och det blir så fina foton när jag skriver ut! Har suttit halva dagen och kämpat med Photoshop... det är så krångligt!! Önskar jag hade tid att lära mig så att det funkar OK och jag slipper bli förbannad varenda gång!

• Fnyz

sådärja tur att andra kan göra trådar när jag vägrar

håller på med en dubbel just nu har inte scrappat sen i tisdags så ajg hade abstinens!!! är i stortsettklar å har scrppat i 1 timme är nöjd med tanke på att det är en dubbel

det är typ den första dubbeln sen i augusti eller nå och den första som inte är till nån tävling/utmaning på 1 månad så den kommer komma upp imorrn när jag har lagt dit de sista som torkar just nu och fotat i bättre ljus

var hem till pylle idag å fick se massa fina LO:s det var då jag blev scrapsugen

å på torsdag har vi scrapträff längtar skitmycke nu ja, är ju sååå igång på scrapping nu, och nästa helg är de kurs igen och till veckan ska jag å pyret träffas å planera

• MAMMSY
    Fundersam *morrar lite över att det jag gjorde fetstilt i TS inte blev fetstil ändå* Grrrrr
  • jenn79
    camasunary: Det måste vi ju!! Med alla delar så får vi en hel kamera med ALLA delar till japp, så måste det vara, bankdosa+laddare= VÄLDIGT BORTA
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket