Inlägg från: Johanna 79 |Visa alla inlägg
  • Johanna 79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Ocj jag har också hittat hit

• Johanna 79
    venezuela: Jag skulle också byta namn en kväll. Men kom tyvärr inte på hur man gjorde Så fick göra en helt ny och lägga över bilderna. Skit tråkigt...

Hoppas att någon annan vet! Så slipper jag göra det flera gånger.
  • Johanna 79

Go' kväll!
    Springer lite mellan datan och min sambo. Tro nu inget konstigt...
    Men han fick agera rörmockare här hemma, lite stopp i avloppet Så behövde lite handtag ibland!

Vill bara säga till alla som i dag lagt ut LO:s jätte fina!

Och grattis till er som gjort framsteg som t.ex. gästdisigneruppdrag!

• Johanna 79
    kela81: Jätte fina kort! Jag fastnade nog mest för nr:2 och nr:5
  • Johanna 79

Har nu ikväll gjort min andra A4 LO:s! Har slagit nytt rekord Gjorde den på mindre än 1 timma. Och i och för sig så är den inge märkvädig.

Testar att lägga in den här....

1:a besöket! (min andra A4 Lo:s)

• Johanna 79

Ska göra en beställning på scrap. grejer. Men för några dagar  sedan skrevs det väldigt mycket kritik om någon nätbutik. Det var någon här som inte fått sina varor.
    Vilken butik var det ?

• Johanna 79

Oj, oj...... Har inte haft tid att vara här inne på närmre 1 vecka. Så nu lär jag ha misatt en massa

Jag skulle beställa lite blommor till dekoration tänkte jag nu. Vet att någon nämnde en adress till ett ställe som sålde i mindre pack. Tror att det var ca. 10 st i varje. Vilket sida är det??

Någon som vet??

• Johanna 79

Hahaha, nu hittade jag den själv. Det var på scrapoteket. Har suttit och tittat och tittat. Bra att man till sist hittar
    Är det någon som vet om det funkar bra att handla av dom? Snabb leverans och så?

• Johanna 79
    Venezuela: Skit snygg Lo:s. Verkligen kanon läcker, den föll absolut mig i smaken!

Är scrapoteket.se bra att handla ifrån?? Någon som vet om de har snabb leverans?
  • Johanna 79

Då ska jag lägga en beställning ikväll eller imorgon, tack!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket