Inlägg från: Blue Vapor |Visa alla inlägg
  • Blue Vapor

Förr oss som är fast i Scrapträsket

NyfikenÖrn - snyggt där! Tanten med bredast rumpa är min!

Cheri - okej, men då säger vi "En jäkligt snygg BÖRJAN i alla fall!" Den ligger nog till sig vad det lider ska du se, så du får kläm på vad som ska till för att den ska kännas färdig! *tycker den är snygg jag, men det spelar ju ingen roll om inte du gillar den själv *

• Blue Vapor

JAg håller på att bli tokig här...... håller på att montera min LO och jag har som tre polaroidbilder på den. Nu har de fotona vanliga skarpa hörn på det vita liksom - men jag undrar om jag kanske ska ta och runda nederhörnen???? Eller om det blir fult.... Fundersam ÅH jag hänger ALLTID upp mig på sånt här skit!!!!!!!  Jag pratar alltså om de två nedre hörnen, på det breda vita som är nertill på en polaroidbild.....

• Blue Vapor

Cheri Men aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!! Måste förtydliga för mitt eget sinnes skull - de två VITA hörnen längst ner på polaroiden, inte själva fotot.... Jag rundade ETT hörn vid 20-tiden för att se hur det blev.... och har alltså fortfarande inte kunnat ta ett beslut  Men jag LOVAR att jag gjort annat under tiden, hahahahaha!

*tittar kritiskt igen Cool*

Hmmmmm... jo, jag tror jag nyper av de andra också.... min rundare är inte så RUND liksom.... blir bara ett pyttehörn....

Men USCH vad jag är störd!!!

• Blue Vapor

Passar på med ett UPPROP här när inläggen inte flashar förbi i raketfart!

VILKA SKA ÅKA PÅ SCRAPEVENTET I HELSINGBORG I SLUTET PÅ APRIL???? Jag ska, Cia ska..... någon mer? MINNS inte. Själv har jag inte bokat vare sig event eller resa än, men tänkte göra det i veckan som kommer.

Finns det någon som inte är säker än, som vi kan övertala???

• Blue Vapor

Claudia - Ja jag ska också träna imorrn...................... eller så. Jomen det SKA jag nog göra.

Men nu ska jag skriva ut en ny rubrik för den förra blev för liten, och så ska jag nypa av alla nere-hörn och riva lite mönstrat papper..... och....eller kanske SOVA??

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket