Förr oss som är fast i Scrapträsket
En fråga - ni som gjort skisser till utmaningen - ritar ni dem i typ Paintshop eller? ![]()
En fråga - ni som gjort skisser till utmaningen - ritar ni dem i typ Paintshop eller? ![]()
Jag fattar vad det står! Ska försöka översätta så DU förstår ![]()
Ja eller såhär ![]()
Din uppgift är att scraplifta valfritt bidrag i “DesignTeam SPAM show off”- galleriet. Du ska bifoga länk till det bidraget du valt att lifta i din beskrivning, och även skriva lite om vad du liftat, när du laddar upp ditt alster. Förutom att du ska scraplifta, så får du även 1-2 kriterier som din LO ska uppfylla för varje uppgift. Ditt bidrag ska laddas upp i “Galleriet for scraplifts”
Men det var faktiskt jävligt dåligt formulerat från första början...... ![]()
HAHAHAHA, jag tolkar det som att man får typ "använd knappar på din LO" och " använd något nytt" - såna kriterier. Eller "bara svartvita element"
Tsssss.... jag letar inspiration på Twopeas, och kollade in under "color blocking" för det det jag ska göra - ehm, tja, ta bort ungefär 2/3 av alla LOs där, så har vi hittat rätt. För det var väääldigt många som def inte är nån sån alls......
*fortsätter muttra och leta*
Cama - jag TROR det........................... minns fasen inte vem bara!
Äsch, är det så man ska göra för att få nåt gjort - tävla i skissutmaningar? Så slipper jag det grövsta tankemomentet...... *kämpar med var rubrikjäveln ska få plats*
Jamen du, det har jag ju glömt! DEN ska jag vara med på! Skitskoj skiss! Tänk, då är jag med för första ggn evver..... ![]()
Ja du menar Magfuckia?
Njaaaaaa.... vet inte faktiskt....
tootsieliten - ah, du måste sätta www. före! www.scrappiz.se
Tjabba.... äntligen funkar vårt uppkoppling igen... grannens babywatcher stör ut vårt trådlösa..... *suck*
Vad är "elsie collection" fönåge?
Jag blir alldeles snurrig av alla shoppar som har tävlingar och utmaningar och skisser och DT-ansökningar och allt vad det är - har NOLL koll! Kan vi inte starta en tråd där man kan skriva de vanliga sajterna (de som typ alltid har nåt sånt på G) i TS och sen fylla på med inlägg då man snubblar över sånt??? Och nån annan får gärna starta tråden, för jag har inte ens tillräckligt med info för att göra trådstarten...... ![]()