Inlägg från: Blue Vapor |Visa alla inlägg
  • Blue Vapor

Förr oss som är fast i Scrapträsket

En fråga - ni som gjort skisser till utmaningen - ritar ni dem i typ Paintshop eller? Fundersam

• Blue Vapor

Ja eller såhär

Din uppgift är att scraplifta valfritt bidrag i “DesignTeam SPAM show off”- galleriet. Du ska bifoga länk till det bidraget du valt att lifta i din beskrivning, och även skriva lite om vad du liftat, när du laddar upp ditt alster. Förutom att du ska scraplifta, så får du även 1-2 kriterier som din LO ska uppfylla för varje uppgift. Ditt bidrag ska laddas upp i “Galleriet for scraplifts”

Men det var faktiskt jävligt dåligt formulerat från första början...... Fundersam

• Blue Vapor

Tsssss.... jag letar inspiration på Twopeas, och kollade in under "color blocking" för det det jag ska göra - ehm, tja, ta bort ungefär 2/3 av alla LOs där, så har vi hittat rätt. För det var väääldigt många som def inte är nån sån alls......

*fortsätter muttra och leta*

• Blue Vapor

Cama - jag TROR det........................... minns fasen inte vem bara!

Äsch, är det så man ska göra för att få nåt gjort - tävla i skissutmaningar? Så slipper jag det grövsta tankemomentet...... *kämpar med var rubrikjäveln ska få plats*

• Blue Vapor

Tjabba.... äntligen funkar vårt uppkoppling igen... grannens babywatcher stör ut vårt trådlösa..... *suck*

Vad är "elsie collection" fönåge?

Jag blir alldeles snurrig av alla shoppar som har tävlingar och utmaningar och skisser och DT-ansökningar och allt vad det är - har NOLL koll! Kan vi inte starta en tråd där man kan skriva de vanliga sajterna (de som typ alltid har nåt sånt på G) i TS och sen fylla på med inlägg då man snubblar över sånt??? Och nån annan får gärna starta tråden, för jag har inte ens tillräckligt med info för att göra trådstarten......

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket