Inlägg från: Blue Vapor |Visa alla inlägg
  • Blue Vapor

Åh vad trött jag blir!!! Tänkte handla lite på Lifetime.... Precis ALLT jag vill ha är slut.............. allt vad swirls heter är slut, oavsett material - likadant med punctuations och stitches. Allt coolt är slut..... Alla QK-dies jag vill ha är slut. Alla nya coola journaling-stämplar är slut. Allt snyggt chipboard är slut.

*aaaaaaaarghhhhhhhh*

• Blue Vapor

Meli - hm Fundersam Jag gillar stilren inredning, men jag har gärna färgstarka, mönstrade och lite oväntade accenter till det. Kanske är så jag scrappar oftast också.....

• Blue Vapor

JEn 82 - haha, ja det är nog ohyggligt många! Känner mig nästan som en BRA människa som inte skickade in Tänk om man nu spart nån stackars människas syn eller nåt!

• Blue Vapor
    Ja det blir ju hur många LOs som helst att sprida ut över vardagsrumsbordet Ja, jag tänkte också bara på domarnas syn

CAma - nej inte idag! Jag hittade ju två helt nya alfabet som jag tänkt beställa - de bara låg här hemma och var fina Pluss flera andra sukt-motiv! Jag _måste_ ha köpt dem när jag var gravid...... Men hade det inte varit för dem så hade jag lätt köpt några idag! Räcka ut tungan
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket