Förr oss som är fast i Scrapträsket
Cheri - nä jag är trött på BG.
Har köpt lite grann.... som jag aldrig hittar nåt att använda till... men Gypsy och LilyKate gillade jag faktiskt!
Cheri - nä jag är trött på BG.
Har köpt lite grann.... som jag aldrig hittar nåt att använda till... men Gypsy och LilyKate gillade jag faktiskt!
Cheri
MÅNN DJÖÖÖÖÖÖÖÖ!!! Fa*n va snyggt!!!!
Får man köpa??? Schyssta rååååå?
Blev alldeles till mig här.... fniss!
Tänkte bara säga att ....... tävlingen i min blogg nu är ÖPPEN för fajt!!!
Nästan alla medel är tillåtna
ja, utöver grundkraven då
Det kan ju vara så att man tycker att någon behöver lite pris den med......
Kika nu in hos mig på
www.langsammascrapparen.com
..och TÄVLA! ![]()
Äsch, jag är ju helst störd..... klarar inte ens av att skriva rätt URL.... www.langsammascrapparen.blogspot.com ska det nog vara va????? ![]()
Cheri - Ja jag har ingen koll på digi heller - hatar det nästan *oj så hårt det lät
*
Ehm, jag försööööökte lätta upp Valentine-temat lite, min kompis som gjort de där DM-LOsarna inunder där i bloggen, hon vill också avskaffa
Hon ska göra i SVART ifall hon deltar! Tyckte jag var en bra idé
Och nej(ja), såna mutor(frestelser) går inte(gör det visst det) hem! Ajabajja(Hejja)! ![]()
Hej då träsket..... vi ses imörrn!
*kunde inte låta bli
*
Vaddå död? Klart den inte är död.
Kan meddela att jag äntligen fått tag på februarinumret av Scrapbooking mm - läst. Listade ett gäng BV-favvisar i min blogg
Najs terapi o inte annat. Har haft Gnäll och Pip AB här hemma idag - Linn har ynkat och matvägrat mest hela dagen, och sambon hållerjupåååååattbliiiisjuuuuuuuuuuuk
Need I say more?
Lyckades med stordådet att skära till 8 smala pappersremsor till min LO som jag _trodde_ var lätt som en plätt att fixa färdigt ikväll. Men jag hade ju helt glömt av Melodifestivalen ju!
Och chipsen.