Inlägg från: Blue Vapor |Visa alla inlägg
  • Blue Vapor
    Cheri - jag kommer förbi med min vattenmelon (har ingen pumpa) och hämtar upp dig till eventet!

Revolution - QKs nyaste mackapär, en snygging i svart och silver och som har apstora dies i jättecoola former och alfabet!

Mer glitter åt folket!

Och där går ridån igen, jag måste sova!
    Gonatten! :-+
  • Blue Vapor
    Loppan79 - haha, vad pratar du om, det tog mig tre DAGAR att välja papper till denna! Men usch ja, det är hemskt då det bara gnisslar.... Jag tror att en lösning till snabbscrapping är LIFT Synd kanske att jag har lite svårt för det..... Fundersam... för mig känns det liksom inte riktigt lika BRA som då man hittar på allt själv
  • Blue Vapor

MamaKajsa - Det finns en liten mackapär som man liksom matar/kavlar igenom pappret i.... så kommer det ut wellat! Panduro har bl a. Men min drar snett, så den gillar vi inte

• Blue Vapor

Asrta - haha, jag försöööööökte se felen, men jag hittade inga! Kollade dina N, och förstod att det nog kanske var det, men jag tyckte det såg helt riktigt ut!! Absolut inget som någon skulle komma att tänka på! Skitsnyggt räddat av dig! Den lilla pricken var väl ingenting..... så blir det allt som oftast när man foamar ju... häng inte upp dig på DEN du!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket