-
Wiiiiiii!
-
Mystjejen - ja det är svårt det där med att börja med LOs tycker jag..... ofta har jag så många idéer/tekniker/papper/prylar som jag vill använda, så det blir totalstopp! Men ofta så gör jag en snabb liten skiss i ett litet anteckningsblock om jag kommer på någon bra idé, och sen brukar det utvecklas därifrån.... bara att välja vilka papper jag ska ha kan ta ett par dagars tankeverksamhet (sitter ju inte och glor på dem riktigt så lång tid
), men tillslut så löser sig varje steg efter hand jag håller på. Det är nog inte jätteofta som LOn blir som jag trodde från början
Jag bläddrar mycket i scraptidningar innan jag har min grundidé, och så surfar jag som en galning på Twopeas för inspiration! De två sista är ju guld då man inte har en ANING om vad man ska göra..... noll idéer att ta av
-
Mystjejen - haha, ja och galleriet kan man ju bläddra i i flera dagar........
Nej nu måste jag fixa lite mat här - passa på medan tjejen ÄNTLIGEN sover
Sen ska jag skynda oss ut i den härliga vintern!!!
-
Men, men, men hallå där! Det kan väl inte stämma att det bara är TVÅ som ville vara med och tävla med sina Valentine-kort??? Fy 17 vad tråkigt i såna fall
En himla tur att de två som skickat in är jättefina i alla fall
Ska vi ha det öppet tills imorrn kväll, kanske, eller är det helt enkelt inte fler som hade lust att vara med? Himla synd på flocket, måste jag ju säga
Nu ska jag fippla med PSP här.......... den som väntar på nåt gott.....
-
JO79 - *GAPSKRATT*
Väldigt diskret där!!
Äsch.... efter vissa PÅTRYCKNINGAR från olika håll, så kan vi väl dra till med sista dag SÖNDAG dårå.... skitsamma, ingen ska ju med ett tåg eller nåt
Och ni två DUKTIGA
som redan skickat in, ni ska få ett uthållighetspris - jag lovar!
-
Nu tar vi till SÖNDAG istället!
Nu när alla vaknat
Här är lite (ursprungs-)regler http://langsammascrapparen.blogspot.com/2007/02/ni-tvlar-om-prov-kit-av-flock.html - men herregud - tolka dem som ni vill, det är luuugnt - bara det är Valentine så 
Marrajah - kör på altered du!
-
men jag blir helt galen, nu har tjejen vaknat säkert 25 ggr sedan kl 19........................*springer IGEN*

-
Nu har jag äntligen fipplat färdigt med min LO, merge:at den i PSP å allt! Den ser jättekonstig ut i upplösningen nu då jag var tvungen att size:a ner den för att få plats med den här på FL....
Ska lägga en bättre i bloggen också, men det tar nog en stund.
Hoppas jag minns nu hur man lägger den här..

-
Men jag blir galen............ nu är det nåt skumt med min pc här, för explorer hänger sig hela tiden! Har försökt skriva flera ggr nu
Sorry att den blev så APSTOR här i tråden, fattar inte varför, högerkanten fick ju inte ens plats
skumt.... aja, har lagt en mkt bättre bild i min blogg nu också.
Cama - TACK!
Hm, det blir sällan som jag trott från början, och jag slutar inte att välja saker förrän jag känner att det är helt rätt! Det är därför det tar lite.............lite tid
Känns det inte helt rätt så måste jag hitta nån annan lösning liksom... Spelar ingen roll om det är papper, fotoplacering, fonter eller dekos 
-
Kikkan - jag kan inte ett dyft om distresser, så jag svarar inte
Hatar stämpelmotiv som kräver färgläggning....