Inlägg från: Blue Vapor |Visa alla inlägg
  • Blue Vapor

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Skumpis - så länge du inte emblosserar med dina emblosspuder så är jag fullt nöjd FlörtOskyldig

• Blue Vapor

Jamen visst ÄR Susie´s Hand helt underbar!!! Den ligger mig varmt om hjärtat, eller vad man säger Vad skoj att flera laddade hem den!

Kanskesnart - säger samma som Malinulrika om fonterna - fast jag har hittills aldrig använt för att skära ut. Använder till rubriker och journaling helt enkelt, eftersom jag mår fysiskt dåligt av att behöva skriva för hand på mina LOs

Herreminjeeeeee vad ni har skrivit idag tjejer!!

• Blue Vapor

Åh, fonter gillar vi muuucho!!!

Century gothic - ja faktiskt *
    CK Marissa *
    Earwig Factory
    Susie´s hand *
    2peas Spaghetti *
    Carpenter
    P22 Garamouche *
    Saginaw
    Willing Race *
    Dalí
    Velvenda Cooler
    Stereofidelic
    North point
    My old remington *
    Fabulous 50's
    Misfit

fniss... ehm, ja de jag gillar att använda till ren text är främst...äh, jag sätter en stjärna * bakom dem i stället! De andra är grymma till titlar!! Ni som gör lite freestyle - ni kanske gillar särskilt Stereofidelic! Ja och Earwig Factory också för den delen

Har hittat de flesta på dafont.... fått några också

• Blue Vapor

kikkan - sånt ska man aaaaaaldrig lova

Mammsy - jadu..... får fasen undersöka möjligheten att FLYTTA till Jöttöbårj tror jag titt som tätt

Emmixen - aaaah, ska genast spana!!!

• Blue Vapor
    Emmixen - åh vilka fina papper!! Gillar nog särskilt det som hade rosa? swirls i hörnen, och det där svarta Garance-pappret! Jättefina foamisar också, har inte sett förr!  Så kan du ju hojta här i tråden när du fått in snitsen på din sån edge scraper tror det är fler än jag här som inte riktigt har rätta knycket på den!

Härligt med shopping!!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket