Förr oss som är fast i Scrapträsket
Fniss, jag har försökt och försökt - blir INTE bra!
"Alla andra" kan, men inte jag
Jag kör med effekter istället, så jag äger nog inte många "färglägga"-stämplar...... ![]()
Fniss, jag har försökt och försökt - blir INTE bra!
"Alla andra" kan, men inte jag
Jag kör med effekter istället, så jag äger nog inte många "färglägga"-stämplar...... ![]()
Nejmen man skulle kanske ta och knyta sig...........
Gonatt!
Hej tjejer! Blir helt knäpp, våra grannar envisas med att ställa sin Babywatcher så att den stör ut vårt internet här på kvällarna tills de går och lägger sig.... Har sagt till förut, och då var det bra ett par veckor, men men.....
TACK alla ni som rosat min LO som jag lyckades lägga upp sent igår kväll! Det värmer i hjärtat ska ni veta!
Några undrade hur jag gjort polaroidfotona - det är helt vanliga foton som jag först skurit ner till lagomt format, och sen limmat på blankt fotopapper som jag hade över från några fotoutskrifter! Tog hörnpunchen och rundade nederhörnen också, blev ett lite mjukare utseende då. Jag är faktiskt riktigt nöjd själv - men jag hade väl aldrig trott att den skulle bli som den blev då jag började
Har bara skummat igenom alla hundraelva sidorna ni skrivit, så jag har missat det mesta som sagts
Ja jag vill också ha länk till den där Emily Falconbridge! Blir ju nyfis! ![]()
Här är dock en länk till en annan grymming...... doodling/freestyle, tja, vad man nu väljer att kalla det! Coolt är det i alla fall! Kolla särskilt in "Basic Grey"-albumet! http://twopeasinabucket.kaboose.com/userprofile.asp?user_id=113467
(jag tror jag lagt in den länken här för läääääääääääänge sen....... men nu har ju många kommit nya, så
)
TACK snälla Mizty, vad gullig du är
![]()
Nu måste jag sova, är helt slut..... så himla skönt, det är inte "min" natt
Tjejen vaknar av napp-tapp hela nätterna igenom just nu..... känns det som i alla fall ![]()
Gonatt! ![]()
*susar förbi*
Jo79 - ÅH vilken snygg vinter-LO du visade!!
Hinner inte kommentera allt, men TACK för länkar vidare till den där Falconvahonnuhette! Ska bli spännande att kika på sen i kväll!
Ang Fraise - jamen jag SAAAAA ju för flera veckor sedan att hon plötsligt försvunnit - hennes nick var en dag borta ur min gästbok
Usch, hoppas inget hemskt har hänt.... hon har kanske bytt nick och gått lite under jorden..... DU gamla Fraise, om du HAR bytt nick och inte vill ge dig tillkänna, kan du inte inboxa någon av oss här i tråden, så vi vet att du mår okej i alla fall? ![]()
Nu måste jag leta fram utmaningstråden och kopiera Claudias skiss....IFALL vårt internet dör ikväll igen!!
Höll på att gå åt igår då jag inte kom åt den.... ![]()
Måste fråga snabbt - hur förvarar ni era 12*12 album? Liggande eller stående? Man vill ju inte hittarinteordetehmmmmm..... ja inte att de ska bli fel form på, men vad HETER det???
MISSFORMA - man vill ju inte att de ska bli missformade!!
Helt enkelt ![]()
Jen 82 - JAPP, jag med - och det kusligt att se såna rum.........
Men jösses vad ni har skrivit.... måste glo tillbaka
Håller som bäst på att trixa rubriken på min runda utmanings-LO! mycket spännandeeeeee.... ![]()
Jag röstar för halva nätterna i minst en veckas tid
MEN denna utmaningsLO är nog bland det snabbaste jag någonsin gjort.... och märk väl att jag inte sa att den blev bra
Fast jag är ju iofs inte klar än. ![]()
Jag skulle säga nåt nu, men det glömde jag av.
Skriver ut min titel istället...... ![]()