Inlägg från: Blue Vapor |Visa alla inlägg
  • Blue Vapor

Förr oss som är fast i Scrapträsket

MU och kikkan - har ni också gått den kursen? Kutar alltid omkring här en kvart innan han borde vara på ingång och stor-fixar Fast jag hinner iofs aldrig just scrappa något under dagen, men inte fasen ägnar jag tiden åt att städa och grejja i alla fall Nä, roligare kan man ju ha!

• Blue Vapor

När ni akrylfärgar på cs och foton - använder ni pensel, sån skumbit eler fingrarna för att få det snygga men ändå slarviga "drag"? Tycker alltid det kommer så MYCKET färg på samma ställe.... vill ha mer "glest"

• Blue Vapor

Jomen Stickles vet ni väl? Sån liten liten flaska med glittrigt klet i, finns en herrans massa färger - en smal liten pip som man "målar"/duttar med - kostar 25-30 kr. Det finns säkert på typ scraproom eller nåt.

EP - embossingpulver

Hm,Fundersam jag tycker jag har testat både hård pensel och den där skumpenseln...... men njaaaaa.... jag tror jag får ha ett litet trial and error - event här för mig själv

• Blue Vapor

Mystjejen - japp, det är så det blir. Färg är ju färg liksom - annars hade jag ju tagit nåt annat Men nu börjar jag undra om jag öht HAR den kulören jag behöver..... suck.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket