Inlägg från: Blue Vapor |Visa alla inlägg
  • Blue Vapor

Förr oss som är fast i Scrapträsket

roha - det tycker jag är en jättebra idé! Ta några få papper ur en serie - kommer bli hur fint som helst! Bara att variera på! Kan vara lätt att det blir smårörigt annars då man kör så litet format.

• Blue Vapor
    kikkan - jag tittade på dit fina foto igår, men jag kom inte på nåt bra då.... har funderat lite av och till, och det första som comes to mind när jag ser den är att göra en titel av någon av de vanligaste "pianoklink-melodierna" typ Lunka på, eller Lilla snigel... Du kanske kan sätta strofen inom "sån här fnuttar" och så att den går lite vågigt, ändrar storlek från liten till stor eller tvärtom - så det liknar ett notblad.... äsch jag är dålig på att förklara, jag tror du kanske fattar vart jag vill komma?
  • Blue Vapor

Cia - ja det är en enda stor ångest alltihopa *fniss* fast TRÅKIGT har jag aldrig när jag pysslar nog för att man kan bli rasande ibland på saker osm inte vill lösa sig....

• Blue Vapor

Tänkte ha gått och lagt mig för 5 minuter sedan........................ jag skjuter nog fram den tiden till halv istället...... Eller varför inte ett jämnt midnatt??

• Blue Vapor
    JOhanna - haha, ja det känns ju som ett fall framåt i alla fall Midnatt, då är ju natten bara barnet

Mammsy och Kikkan - ja man får välja på att bli galen eller få lite mental vård genom att scrappa på nätterna - helt klart!!
  • Blue Vapor

MU - ja precis, jag känner att jag stänger av allt annat då jag scrappar.... och allra skönast är det faktiskt när jag på nåt sätt vet att de flesta andra sover.

Men fasen...... nu står halva barnvagnen nere i porten.... måste genast hämta! *morr*

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket