Inlägg från: Camasunary |Visa alla inlägg
  • Camasunary

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Jen: Jag anser mig också vara bandälskare... men när jag kollade i galleriet så märks det knappt! Intressant... vad tror att man att man har på sina LOs och vad har man på sina LOs egentligen??

Jag har iaf några med band  i olika fasoner. Du kan kika på minialbumet också om du vill! Av nån underlig anledning ligger det i mappen "Annat än scrap"... hmm, vad tänkte jag? För nog tusan scrappar man även album?? Fundersam

• Camasunary

Kul att se dig igen Emmixen! Hoppas allt är bra med dig!!

• Camasunary

Tänkte samma sak!! Är man fast i träsket är pengar aldrig ointressant!!

Sånt där ROT-avdrag... är det något man kan få om man bor i lägenhet också? FlörtSkrattande

• Camasunary

Satt just och funderade på om jag inte behöver göra en beställning till Scrap-it ändå... Fundersam

...sen upptäckte jag att bankdosan var borta IGEN!! Är det ett "sign" ... eller är det lilla fröken klåfingrig som har varit framme igen?? Eller är det en kombination av de båda...?

• Camasunary

Det visade sig vara en kombination... min sambo hade lagt den i tryggt förvar...

Från klåfingret eller shoppascrapstuffoholicen, undrar jag då??

FundersamRäcka ut tunganPenga mun

• Camasunary

Men vad 17!! Jag ville också kolla min skatt, men det stog att tjänsten bara var öppen till 20.00!! Eller?

Tomte på loftet?? Jajemän!!

• Camasunary

Jenn: Det var jag som undrade om skatten!! HUR gör jag??

• Camasunary

Jag satt också på händerna, men de slet sig och har en beställning på gång hos Scrap It!! Och jag som skulle hålla mig till mässan!!Förvånad

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket