Inlägg från: Camasunary |Visa alla inlägg
  • Camasunary

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Fnyz: Wow!! Den är verkligen färgstark & superläcker!!

Mammsy: Ååååå lyllos dej!! Jag hade också gärna fått ett paket från 2peas... Jag hade aldrig kunnat tro att det skulle ta så lång tid för allt det nya från CHA att komma ut/komma hit!! Lycka till med filten

• Camasunary

Mammsy: Med 25% blir det ju nästan gratis också Jag undrar också VEM som stoppar i allt extra i varukorgen... Var hos Annas idag för att köpa gluedots, men när jag kom till kassan var det en massa annat där också Förvånad Jag slår vad om att VEM kommer att vara på mässan på lördag också!!

Hoppas, hoppas att mina köplustar får nog på mässan, annars blir jag tvungen att beställa från over there!!FörvånadPenga munRäcka ut tungan

• Camasunary

Johanna: Jättehärliga kort! Fräscha färger & snygga detaljer!

Jag ska också på mässan på lördag. På min önskelista står det limegröna chipbordbokstäver och papper från Creative Imaginations!!

• Camasunary

C: Jaaaa...Lovestruck... det är dem jag vill ha...Kyss

Om INGEN har dem på mässan blir jag galen!!

Läckert kort! Inte alltid det behövs stämplat motiv, det är ju alldeles tydligt det!!

Nu ska jag faktiskt gå och testa mina nya gluedots, men I'll be back...

• Camasunary

Inne igen efter dagens första utepass  Gräva i sandlådan kl.8 på morron är ju det bästa som finns... NOT! Man får vara glad att det är sol!

Jättefina LOs som har lagts upp!

Grattis Cia!

• Camasunary
    annika5064 skrev 2007-03-28 21:03:16 följande:
    Ni som scrappar kort, har ni sett tävlingen på Scraprooms blogg? Priset är en resa till Scrapevent! scraproom.blogg.se/ annika5064.blogg.se/
    Å tjenare!! Måste nog scrappa lite kort tror jag... gör ju det jätteofta faktiskt...
  • Camasunary

Jättebilder går bra när det är jättefina bilder...men inte annars!!

• Camasunary

kikkan: Jag scrappar i princip aldrig på dagarna. När jag är hemma är även fröken pillemaja (1 å 1 halvt) hemma och då är det omöjligt att scrappa! Så vi är ute hela dagarna och så scrappar mamman hela nätterna!! Det är därför jag har blivit så rynkig på sistone

• Camasunary

Du får passa på att ta en massa härliga foton! Och så kan du sitta och fundera på hur du ska scrappa dem när du sitter med näsan i solen!

• Camasunary

Jag vet inte! Men det verkar som att jag klarar mig med mindre sömn sen jag fick barn?!? Ibland är jag trött som en gnu jag också och då sitter det fint med en eftermiddagslur! Just nu är jag nog mest trött pga tidomställningen.. den där timmen på morgonen känns!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket