Inlägg från: claudia79 |Visa alla inlägg
  • claudia79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Blue Vapor skrev 2007-03-11 22:35:02 följande:
    Ha.......! Jag som har trott i flera dagar att jag behövde köpa vitt cs för att kunna göra nästa LO..... letade igenom cs-högen nu IFALL jag kunde tänka mig en annan bakgrund... och vad dyker upp om inte ett ark vitt crisscross! *ö hälleluja möomännt va*Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    skönt att fler alltid fastnar för de vita cardstocken som bakgrund........svart går möjligtvis oxå bra
  • claudia79
    venezuela skrev 2007-03-12 23:50:02 följande:
    Hörrni, säg till mig att jag inte har tid att sitta här och hänga. Ska ha scrapkurs på jobbet i morgon och behöver således ha med mig alla mina grejor, uj uj uj. Bara att börja packa... Första gången jag har kurs där jag är den som står för allt material och jag måste säga att jag är rätt nervös över att ngn ska dyka upp med ett foto som vi inte hittar ngt matchande papper till...Var tvungen att kila iväg och räkna de mönstrade papprena och jag hade 140 olika (räknade ej dubbletter) Visst borde det väl finnas nåt för alla då, nervöööst...
    Wow! Ditt jobb borde vara glada över att få ta del av ditt privata scrapförråd 140 papper borde man hitta nåt bland - annars är man kräsen Lycka till!
  • claudia79

Och jag skäms nästan för att säga det men den stora kärleken lät mig sova till elva idagGenerad så att jag slapp sitta helt nipprig vid ett icke fungerande FL

Mystjejen: Toppenfin!!! jag tycker nästan det är snyggast med just vit monokromatisk..

Jen82: Åh vilka fina LO:sar! Hur har du gjort rubriken på "puss på dej"?

• claudia79

Fiafisen: Åå jag smälter för din senaste LO! Så fin rubrik dessutom

Mammsy: Härlig och lekfull LO!! Det där vinterpappret är så perfa till!!Glad

• claudia79
    Cornette skrev 2007-03-13 22:00:33 följande:
    Cheri - jag har tappat min scrapinspiration bara för det! Eller... jag letar info... Men jag kommer banne mig aldrig våga lägga upp några LO's här!Jag är telefonförsäljare, hatar du mig nu?
    Åhhh snälla varför kan du inte göra det?!? Jag älskar de få av dina LO:s jag sett hittills så jag vill gärna se MERA!!Räcka ut tunganGlad

Bark: Vilken söööt LO! Älskade den fina ramen runt allt oxå och att den gick så långt in på LO:n..

Cheri: Kanonsnygg LO!!
  • claudia79
    Cia o krabaten skrev 2007-03-14 13:52:27 följande:
    Hej hopp!Är sååå scrapsugen men är inte hemma och kommer inte hinna scrappa alls idag!!! Men vad gör man inte för att tjäna in lite slantar till sin dyra hobbyCheri: Blä på dig och dina hårda krav på dig själv!Claudia: Fick inte skriva ngt i bloggen utan att regga mig Mizty: Jätteläckra kort! Ska nog liftas i framtiden Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
    Nu är det löst!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket