Inlägg från: claudia79 |Visa alla inlägg
  • claudia79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Johanna79: Vad läckert scraprum! Känns väldigt seriöst Jag ska försöka få upp några hyllor längs med väggen där jag sitter istället får att ha den stora tunga bokhyllan bakom mig, fullsmockad med saker

*busvisslar* Nu är omröstningen i utmaningstråden avgjord!

• claudia79

Nu när det är så modernt med flock här i träsket Så kan jag säga att på Papp&Scrap får hon nu in ursnygga chipboards-alfabet som är flockade och som är färdigdoodlade! Om man beställer de grejerna som ligger under "På G" innebär det att beställningen är lagd hos hennes leverantör och dyker upp inom en vecka hos henne.

tack föresten för allas reflektion över scraplift! Varför jag frågade får ni snart se.....*ler hemlighetsfullt*

• claudia79

Kikar in igen...Asså va ni skriver girls!! Sen halv nio typ 7 sidor att läsa igenom....Najs!

Jag är "duktig" och sitter och scrappar Gör efter en skiss i tidningen plus denna veckan till SWE:s skissutmaning, men vet inte om jag ska skicka in den.. Det är personer med på den som kanske inte gillar att bli publicerade (Why not?!?! )

BV: Jag älskar din lilla hörna! Så fullSMOCKAD verkligen med roliga pysselsaker...Maken är less på att jag måste ha taklampan tänd när jag scrappar (han sitter i samma rum) så imorrn ska vi åka och köpa hyllor och konsoler till min hörna, och så ska ja sätta upp spots tänkte jag på nåt sätt så man får mer punktbelysning...blablabla

Mina svar på Skumpis frågor:
    Favoritbutik på nätet: Scrapaddicted, Magdas och Scrapperiet.
    Nästa inköp blir: Alfabet, foam eller chipboard! Är helt galen i dem just nu...och Papper såklart!
    Favoritdeko just nu: Chipboard och floss är oslagbara!
    Används aldrig på LOs: väldigt sällan QK:ar..*ähum * om det inte är i form av hjärtan eller nån annan basic form (haha det här blir bara värre och värre)
    Less- or more-LOs: MOOOOOOORRRREEE!
    Antal LOs i månaden: 7-10 st
    Antal LOs totalt: 70 skulle jag tro..
    Tid för en LO: Minst två timmar.....max fyra!

Nähä jag återkommer vid kvart i två då och hoppas på 7 nya sidor att läsa ikapp

Cama: Har du valt??? Jag hade en toppenidé, sen kom jag på bar a shit me! man är ju tvungen att lifta nån dessutom Men det ska nog gå att fuska ihop nåt ändå haha

• claudia79

BV: Jag har funderat på hur dina egengjorda kort ser ut?? Me tanke på att du har miljoners snygga stämplar, men inte gör målade motiv, så måste de vara snygga (korten) alltså....Och du förstås Men har du nån liten appetizer att fresta med ?

• claudia79

Cama:...."och gör mig bäst i sängen"...Tycker maken också det haha? .....Ånej here we go again...*klockan-närmar-sig-tolv-och-jag-börjar-bli-trött-djävulen har flygit i mig *

• claudia79

Mään kan det bli fredag så jag får pengar och Scrapaddicted får måååånga pengar av mig!? Hon har lagt upp sjukt mycket under nyheter, så min mus fick spatt och höll på att hoppa på varenda köpknapp som fanns!

• claudia79

Marajjah: Men två hundra får du ju iaf.....ca tjugo papper för om vi borträknar frakten Det är ju inte fy skam!

• claudia79

BV: jamen va skoj! Det måste vara som att sortera bland gamla brev eller nåt, man fastnar och läser istället, så hinner man inte städa klart utan får skyffla inn det igen och ta det en annan ggn
    Men hojta du sen

Ang mystjejens inlägg om Jenni bowlin (kom jag på nu!:-O) så tycker jag hon verkar ha väldigt fina månadspaket! Först tyckte jag 30 dollar lät dyrt, men sen tittade jag lite noggrannare på bilderna och man verkar ju få mycket för pengarna!

• claudia79

Marajjah: Va fin Lo! Verkligen snygg! Undrar som kanskesnart vad ni ger för sömnpiller till barnen*intresserad av att köpa *

Pylle: Åh den är såå fin, din LO!! Jag älskar allt på den

BV: Wow vilka ursnygga kort!Har du provat att få sälja dem? Det tror jag skulle gå åt som smör i solsken Jag tycker det är gulligt med typ hänglarstämplar etc men det är ett helt annat stuk på dina kort!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket