• Fnyz
    Mistoffelees skrev 2007-03-12 20:30:50 följande:
    Såg att det finns något som heter "QK SQUEEZE HANDTOOL", är ny på det här med scrapbboking, undrar om det är värt att satsa på detta verktyg. Vad kostar det?Ser att en del säljer sådana på tradera, vad hade ni gett för en QK om ni köpt den på tradera, endast själva tången.
    om man ska köpa ettt sånt handtool så ska man kolla på om det förljer med något alfabete eller inte för i nypris kostar squeezen ca: 675-695kr då ingår ett litet alfabete och om det inte gör det i de som är på tradera så skulle jag inte ge mer än 250kr eftersom alfabetena kostar över tusenlappen. man måste ju köpa till alal dies till ¨sånna verktyg, alltså varje "symbol" eller "figur" elelr alfabete som man vill kunna stansa ut måste man köpa å dem kostar mellan 55 och 120.
  • Fnyz

jag hade blogspot å kunde inte ens läsa komentarerna över huvudtaget alltså det gick inte så jag bytte till blogg.se å för mig har de funkat perfekt. men det kasnke iten funkar lika bra när bloggen blir större vad vet jag

• Fnyz
    venezuela skrev 2007-03-12 22:53:17 följande:
    Go kväll! Har lyckats få färdigt en LO i A4 storlek för första gången... Det är från Paris 1985 och jag måste få delge er lite av journalingen, då jag inte tror att den syns. Vi var på väg upp i eifeltornets hiss och hamnar tillsammans med några kvinnor i långa, heltäckande kjolar då min far yttrar följande (på bred värmländska): Pass er för faan onger, de kan ha k-pister under kjolan...Risa och rosa gärna om ni känner för det.
    jättefin!!!! men som du sa, knapparna ser lite stela ut där, kanske flyttadem längre åt höger. å kanske lite viteller beige floss i nån av dem. jättehärliga färger å såååå kul journaling att minnas när vi åkte upp i eiffeltornet så sa vi nått konstigt åxå å då vände sig personen om och talade svenska med oss tur att det itne blev så för er
  • Fnyz
    Bark skrev 2007-03-13 18:44:24 följande:
    Ny Lo, enkel som vanligtFick mitt paket från papp och scrapp idag, har längtat SÅ efter mina foamstamps. Måste få pröva dom, det får bli imorgon. Mamma till Jasmine & Timmie
    underbar! och jag föll för ramen du ritat runt och som skutar i ett hjärta på varsida om journalingen, det blev min favorit detalj
  • Fnyz
    Cheri skrev 2007-03-13 20:58:31 följande:
    Jag gjorde en snabbis idag.. gillar den inte.. men behövde göra en för en artikel om embroodling.. gillar inte att tvångsscrappa men men here it is
    superfin, å jag ser att du använt de runda jigsaw-bokstäverna som vi snodde framför ögonen på cia
  • Fnyz
    Cornette skrev 2007-03-13 21:48:41 följande:
    Cherie & Fnyz - Det var ju faktiskt jag som skulle ha de runda chipboardsen... /Cias syster Jag är telefonförsäljare, hatar du mig nu?
    mowahahha dem tog jag
  • Fnyz
    Cornette skrev 2007-03-14 08:41:54 följande:
    Claudia - jag lovar att du ALDRIG har sett någon av mina LO's. Det är typ bara Cia som har gjort det.Cheri - vi får se Men jag scrapapr ju typ bara om hästarna Jag är telefonförsäljare, hatar du mig nu?
    å föresten HEJ, kul att du åxå kommer hit till tråden nu när jag till och med vet hur du ser ut
  • Fnyz
    Cornette skrev 2007-03-14 09:04:36 följande:
    Fnyz - ja jag märkte det! Jag som skulle ha dem på min nästa LO. Iof, vi har ju Craft Robon nu Jag är telefonförsäljare, hatar du mig nu?
    ja precis så ni kan ju unna oss övriga stackare några futtiga chippisar
  • Fnyz
    älvanpurjo skrev 2007-03-14 09:15:37 följande:
    när in färlägger typ det ni stämplat elelr så.. vad använder ni då???
    distress ink. en slags flytande bläck som man målar med massa vatten och pensel
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket