-
jo dee sant, jag har en ganska så bred smakclaudia79 skrev 2007-04-13 15:15:09 följande:Tack allihopa för era snälla och peppande ord Ja vad ska ja säga, Fnyz? Smaken är som baken hihi Wow jaha Kul att kunna inspirera

-
-
vi var på scrapträff hos pyret igår å hon har inget internet, kanske inte på ett bra tagt
så de e därför hon är osynlig här inne om ni funderade. Hon har iaf total internetabstinens!!! å träskabstinens såklart 
-
var det dusom ahde gjort den, den är supersnygg, såg den å sa att den vart en av favoriternaSandraK skrev 2007-04-13 21:31:19 följande:Nu har jag lagt in en LO som jag gjorde efter en skiss på Scrapaddicted, finns på bloggen:smamirakel.blogg.seWow, så mycket fint som lagts upp!
-
mitt bidrag till scrappiz månadstävling ligger nu i mitt galleri under övrig scrapbooking, här är ett av korten på den:

-
jättefin!!!! snyggt med banden.Sosofofie skrev 2007-04-15 22:15:10 följande:Nu har jag vart effektiv som aldrig förr Har gjort 2 till nu ikväll, här är den ena: Åhhh vad skönt det känns att ha gjort alla månader på grabben nu iafden var så fin, å lugn å harmonisk kändes den! förstår att det var jobbigt och känslosamt men säkert jätteskönt att ha gjort å ha kvar!venezuela skrev 2007-04-15 22:13:12 följande:Fnyz: Vilken tjusig låda!Har scrappat lite ikväll - gjorde en enkel, men ack så känslomässig LO. Fotot är nämligen från den plats där vi strött askan efter min far och jag ville göra något med det, men utan någon avslöjande text. Nu när jag är klar, om jag nu är det (den känns lite tom uppe i vänsterkanten) känns det ändå bra. Platsen ligger otillgängligt till högt uppe på ett berg brevid hans favorit hjortronmyr och då jag bara kommer dit en eller två gånger per år känns det skönt att ha gjort något med fotot. -
åå var det din!! såg den tidigare idag på scrapaddicted å jag blev jätteförtjust i den!!Marajjah skrev 2007-04-16 16:08:52 följande:Här kommer min senaste lo. Den deltar i SA:s tävling om att bli gäst-DT.Stora rosor till alla som lagt upp så fina layouter. INgen nämd, ingen glömd! -
hon har målat med akrylfärgFlickan P skrev 2007-04-16 23:23:51 följande:så fin! hur har du gjort på kanterna på fotot?
-
det här med clearstämps tycker jag är skitjobbigt, jag orkar inte använda min för alla färger jag provar färgar av sig på dem trots att jag tvättar dem p åengång å själv vitsen med dem är ju att dem ska vara genomskinliga så då blev jag så förbannad på den falska marknadsföringen så jag skiter i å använda dem helt enkelt.
jag har provat vattenfast och icke vattenfast stämpeldyna å så har jag provat fluid chalk å den fastnade ju värst av alla
så alla ni som använder desa hela tiden å rosar dem vad använder ni???
-
min handlar nästintill uteslutande om scrap å du får gärna länka till mig!roha skrev 2007-04-17 17:17:26 följande:Nu när alla har en blogg....alla utom jag.... Är det nån som har en blogg som nästan bara e me scrapbooking tankar o grejer? O så undrar jag om man kan få lov att länka nån från mig blivande scrap-butik? När den väl kommer igång vill säga.Jag ska ha en del i butiken som jag ska kalla inspiration, o det hade vatt kul att ha nån annan än mig själv där som inspirerar.... så om nån vill så tar jag tacksamt emot det..
den står i min sidfot -
WOHO.... jag vann en tävling på scrapbutiken
egentligen var det en tävling att bli deras gästdesigner MEN dem ska ju lägga ner
så det blir inte så.
men jag lägger upp min LO i galleriet nu den heter "Vinter" så välkommen in å kika
-
ni har väl inte missat att det är en cybercrop på hobbyhuset nästa helg den 28-29 april