• Fnyz

Förr oss som är fast i Scrapträsket

å grattis Pylle till SWE-publiceringen!!!! ett av vinscrappingens alster

• Fnyz

nu ligger det en ny månads LO i galleriet, efter SWE-skissen gjode klar den igårkväll så jag kunde inte fota den nå bra i tid att skicka in den men nu fick jag fota den i dagsljus så nu ser den bra ut
    har använt mig av en av de nya BG papprena som bas på den., det var ju nån/några som tyckte det var så svårt at använda dessa stormönstrade papper.

• Fnyz
    Tjej 83 skrev 2007-04-02 10:45:49 följande:
    frågar om min fråga vart har ni hittat de papper där de är "stansat" längt kanterna.vad heter de papprerna?såg att paxie hade köpt sån på mässa, men vet ni andra?
    dem heter scallop å finnsi olika färger och i olika stora rundningar. jag har gjort eget sånt på min 11 månaders lo som ajg nyss la ut genom att stansa med hörnrundare annars så harj ag köpt sånt både från scraproom, magdas och på den lokal butiken
  • Fnyz
    Lingonflickan skrev 2007-04-02 19:01:50 följande:
    Mitzy: Wow, jag älskar BOOM, färgerna är underbara, kombinationen kanon och bilderna härliga - snyggt med fotomattorna - häftiga blommor och snyggt doodlat. På Mor & Son känner jag att jag skulle vilja ha nåt i kanterna som ramar in. Sy, doodling eller floss eller nåt.Tjej 83: Superläcker!Fnyz: Snyggt som vanligt, men jag har en fundering (om jag törs). Var lite svårt att läsa beauty, fast det är kanske bara fotot?Åh sen är jag så glad! Jag ska köpa en revolution! Ja, fyller år i krokarna och har önskat bara presentkort i en butik och så ska jag köpa revolution. Ja, i tankarna är den redan min *S* Ha en fortsatt trevlig dag!
    tack å precis som pylle säger så är det en rubon, plus att i verkligheten så syns de direkt vad de står, så jäklans svårt å få till de med fotograferingen tycker ja.
  • Fnyz
    Skumpis skrev 2007-04-02 20:57:25 följande:
    Vad tycker ni att Sticklers bör kosta? Är sugen på att shoppa men har ingen koll på priser.
    dem stickles jag har köpt har kostat 29 och 32 så nånstans runt 30 är rimligt
  • Fnyz
    Tjej 83 skrev 2007-04-03 09:04:52 följande:
    va skoj nu är la snart alla DT eller? men är det inte svårt att scrappa snabbt o fint med de material man fått eller? för de ska la in ganska snabbt till dem? skoj iaf
    på hobbyhuset där jag är DT så får man ut ett paket i månaden å då har man ju 1 månad på sig att göra minst 2 LO:s så det är ju absolut ingen stress! nu senast frågade min DT-mamma om jag kunde tänka mig att hinna med en LO till 1 april om hon skiuckade paketet tidigare å då hade jag "bara" 1,5 vecka på mig att gör 1 så det är då aldrig stressigt tycker jag.

det som var knöligt i början var att när man bara fått 1 DTpaket så har man ju inte hunnit få så hemskt mycket DT grejer å man ska ju scrappa med endast grejerna från paketen, förutom basgrejer som chalk, lim å floss då förståss. nu harj ag ju hinnut få 5 paket och därför har jag ju åxå 3 olika alfabeten å masssa olika dekos, då är de lättare att stta ihop nått
  • Fnyz
    Tjej 83 skrev 2007-04-03 09:40:19 följande:
    men får man paketen gratis? bara man gör så många LOs som de begär o med enbart de grejjerna? de är ju bra då. fast stressigt för mig har inte den tiden så inte än iaf
    ja paketen skickar butiken hem till en gratis för man gör ju alstrena åt dem, så det är ju liksom materialet som är lönen på nå vis
  • Fnyz
    Johanna 79 skrev 2007-04-03 11:07:39 följande:
    God förmiddag alla Jag skulle villa köpa mig lite floss... Men är det någon som vet om det går att köpa någon form av sett med flera färger någon stans?
    nä de vet jag inte men det fanns floss per meter för typ 3kr meter eller så på hmmm pysselpassion tror jag eller så var det pysselpunkten
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket