• Fnyz

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Edma skrev 2007-03-30 10:39:49 följande:
    Någon som vet hur lång tid det tar innan man får orderbekräftelse från stellas.se Jag gjorde en beställning därifrån för en vecka sen och än har jag inte hört något....?? Sinnen är som fallskärmar! De fungerar bara när de är öppna.
    då tror jag du ska maila å fråga för orderbekräftelsen bruakr komma jättesnabbt
  • Fnyz

kanskesnart: jodå jag älskar att ha massa kort på samma LO; speciellt i höstas var jag inen i en sån period, sista månaderna har jag varit inne i en "använda en förstoring" period.

Jag har ju även använt mig av de nya BG-papprena på "pyssel-vänner" t.ex.
    men jag förstår ditt dilema, jag tycker det är extra svårt med stormönstrade papper och som är så speciella som bg:s speciellt för då vill man ha med alla delar av dem
    men de gäller nog att inte tänka föööör mycket när det gäller sånt utan bara köra på.
    man kan alltid köpa ett nytt papper om man saknar det sen det gjorde jag precis med ett blush papper som jag ÄÄÄÄLskar, ska nog ha det på en tavellist i nya scraprummet som deko det var blush-devotion

• Fnyz

hallå, jag mailade tidningen å skrev om de här med dubbelnummer å kolla på en del av svaret:

"jätteroligt att få synpunkter på vår temporära övergång till
    dubbelnummer!"

det låter ju alltså som att detär en tillfällig grej det här med dubbelnummer tills de har kommit igång å fått en viss standarrd på tidningen!

• Fnyz
    Sussieb skrev 2007-03-30 16:37:47 följande:
    Ni som skickat bidrag till tidningen, har ni fått svar via mail om de vill ha er LO? Ni som skickat men inte kommit med har ni fått något svars mail?Skickade en för länge sedan men har inget hört....
    de skrev igår på hemsdian att de varkalra med uttagningen men inte hunnit höra av sig till någon än så vänta ett tag till du
  • Fnyz

Marrajah: å va fina dem var! alla tre var hur fina som helst, semla vart nog favoriten men älskar dig var ju alldeles underbar den åxå speciellt fotona!

• Fnyz
    MAMMSY skrev 2007-03-30 22:26:31 följande:
    Marajjah skrev 2007-03-30 22:00:33 följande: Tre nya av mig.  Jag får iaf en massa tid till att scrappa när alla andra är på mässan och springer... *försöker låta blir att tänka på mässan lite iaf* Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610Så fina!!! Föll direkt för mina pojkar, färgkombinationerna å upplägget e super!!!!!!!Å nu blev jag ju sugen på semla med.. Vart fasen ska jag få tag i det nu(nej inte gravid, med konstiga matvanor,bara hungrig å godis sugen)
    gumman är det du som har fått med en LO i LM:s nyhetsbrev?
  • Fnyz

Grattis camasunary!!!!!!!!!! kul med DT_plats

har inte kommit ut på internet förens nu eftersom det vart sen vinscrap hos pylle igår och idag hade pyrets dotter födelsedagskalas

• Fnyz
    Cia o krabaten skrev 2007-04-01 20:50:59 följande:
    Vad har jag nu missat om Cama???Var då?? Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
    på scraputmaningen läste jag nyss att hon var utsedd till ny dt
  • Fnyz
    Marajjah skrev 2007-04-02 00:25:08 följande:
    Ok, nu har jag gjort en jättecasening. Hoppas att du bara tycker det är roligt Fnyz. För det är dig jag har case:at. Älskar ju din Sleeping Beauty  så mycket att jag bara var tvungen. Dessutom hade jag ju likadana papper, ja nästan alla iaf. Så här är min Mysigt. Återigen, tack så mycket för din underbart fina layout! Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    ååå en sån ära å första gången jag blir case-ad (hmmmm konstigt ord) har ju blivit liftad men aldrig case-ad
  • Fnyz
    Skumpis skrev 2007-04-02 10:07:13 följande:
    roha - Ingen har ju upphovsrätt/patent på sina LOs men det tillhör god ton att fråga eller åtminstone tala om att man gjort det. Sen kan man ju svara nej, men vill man inte det så kanske man inte ska lägga ut sina alster för allmän beskådan och inspiriation? Jag liftar okändas LOs utan att fråga, men brukar tala om att LOn är liftad när jag visar den. Men det är inte alltid jag låter informationen om att den är liftad, gjord efter skiss eller case:ad ligga kvar. Inspireras gör man ju ständigt och jämt och det är inget man behöver försvara tycker jag. Jag tycker du kan lifta även om du inte fått svar. Det här är vad JAG tycker. Vet inte vad andra säger...
    håller med dig, det är ju alltid kul å få veta att man blivit liftad å jag har aldrig varit med om att någon inte velat bli liftad eller sagt nej.
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket