• Fnyz

Förr oss som är fast i Scrapträsket

claudia79 skrev 2007-02-24 22:44:59 följande:
    Sol30 skrev 2007-02-24 22:18:48 följande: claudia: Oj oj, vilken tur att det gick bra! Förstår att du är helt slut nu. Ja FY ja! När det gäller ens barn är det inte lätt att hålla huvudet kallt
    å fy, sitter här å har tårar i ögonen, vet inte hur jag skulle reagera själv. massa kramar till er å sååå skönt att det gick bra!

och för att inte vara OT så slänger jag in lite scrap åxå jag har gjort en LO till liften på papp å scrap nu claudia men som du vet så går de ju itne å ladda upp där än emn snart så är ganska så nöjd med den
  • Fnyz
    malin ulrika skrev 2007-02-25 05:55:44 följande:
    Njehej, det blev ju inte som jag tänkt mej...Hur klistrar man in en bild i ett inlägg?
    du går in i galleriet, klickar på bilden så den öppnas å blir stooor, sen högerklickar du påden och väljer kopiera, då är det bara att kopiera in den i omröstningstråden.
  • Fnyz

hihi nu skrev jag i fel tråd nyss så ajg skriver här åxå gå in å kika på scrapotekets blogg *stolt*

• Fnyz

grattis skumpis, claudia och kanskesnart säger jag med har inte kommit in på FL förrens nu

• Fnyz
    MAMMSY skrev 2007-02-26 15:52:07 följande:
    Det finns faktisthändelser då man INTE har lust att plocka fram kameran för att spara å scrappa dessa tillfällenSom nu tex.... Tycker att det var lite VÄL tyst i köket... Å jo mycket riktigt där sitter en unge med Bajs över hela sig å golvet... Julia har lyckats med att få ner handen i blöjan efter det att hon har gjort nr2 å sitter å tittar på sina händer å säger "Yschhhhh Yschhhh" å torkar av det på golvet... Så nu var det bara in med ungen i dushen å svabba av golvet... Det blir nog inget Bushuset idag, det här var Bus nog... HJÄLP... suckade den trötta mamman
    Förvånad gah, skulle åxå ha sagt yschhhhhhhh yschhhhh tror jag
  • Fnyz
    venezuela skrev 2007-02-26 19:24:08 följande:
    På torsdag är det 2 år sedan min pappa hastigt avled och på scrapträffen i helgen gjorde jag en LO med honom. Jag har länge haft ett brunt favoritpapper liggandes och det är baksidan till ett fancy pants papper. Nu tyckte jag det var läge att sätta saxen i det och låta pappa få ha det...
    den är helt underbar! så härlig i färgerna och helt rätt att ge honom det pappret!
  • Fnyz

tänkte bara visa vad det står på www.alltomscrap.se

Scrabookingmästare 2007

Ni har väl inte missat den stora tävlingen som tidningen Scrapbooking-mm anordnat?

Igår var det meningen att de lyckliga vinnarna skulle meddelas men Scrapbooking-mm har fått in så många bidrag att jurryn inte kommer att kunna fatta sitt beslut förrän i slutet av mars.
    "Det är viktigare att alla får en rättvis bedömning än att vi hinner färdigt i tid" säger Eva Engvall, chefsredaktör på Scrapbooking-mm.

Så du som skickat in dina bidrag och nu går i spänd förväntan - Ha tålamod lite till, än är inte hoppet ute!

• Fnyz

god morgon, jag har fått en beställning på 6-7st tack-kort av min far han har ju nyss fyllt 50 och han ville skicka ut lite "tack för uppvaktningen" å kortet jag hade gjort till han på födelsedagen (ligger i galleriet under scrapapde kort) vart en megahit och alla som var där bläddrade i albumet och grejade så han ville ha 6-7st olika kort

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket