• Cheri

Förr oss som är fast i Scrapträsket

lilla my2 skrev 2007-01-25 00:23:31 följande:
    Hej tjejer! Hur mår ni? Jag har verkligen ingen tid nuförtiden att scrappa..............vad har hänt?Måste skärpa mig!
    Du har börjat jobba

Min telefon är tyyyyyyyst
  • Cheri
    Blue Vapor skrev 2007-01-25 00:25:02 följande:
    *gäsp*Nejnu.... måste jag sova! Gonatt tjejer!Hoppas det inte är fara på färde, Asrta1!!Pyssla duktigt! Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    sov gott!
  • Cheri
    Haha var det du! Då måste jag springa o kolla!

Kram o gonatt!
  • Cheri

oooooh nu har jag bara en kvar!

Måste fortsätta.. bbl...

• Cheri
    DianaJ skrev 2007-01-26 11:38:46 följande:
    BVJa visst är de fina!Jag gillar särskilt Phoebe och Scarlet's letter. Kommer helt klart hamna i mina hyllor :)För er som vill kika...mb.lifetimemoments.com/viewtopic.php
    ooooh LOVES!!!
    Cia o krabaten skrev 2007-01-26 11:39:12 följande:
    JIPPIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!Tidningen hade kommit och vet ni?Jag är publicerad!!! Iofs ingen LO denna gång, utan en ask med hjärtan!Längst ner på sida 68!vad konstigt det känns att titta på det JAg gjort i tidningen!
    Ooooooooh GRATTIS!!!!
    claudia79 skrev 2007-01-26 11:43:21 följande:
    Cia o krabaten skrev 2007-01-26 11:39:12 följande: JIPPIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!Tidningen hade kommit och vet ni?Jag är publicerad!!! Iofs ingen LO denna gång, utan en ask med hjärtan!Längst ner på sida 68!vad konstigt det känns att titta på det JAg gjort i tidningen! GRATTIS!!Va underbart roligt för dig! Hoppas tidningen kommer idag då så man får kikaJag har också en liten sprudlande nyhetwww.basicgrey.com/catalog/idea_gallery.phpvärldens längsta länk
    What... hittar inget??
    Fnyz skrev 2007-01-26 15:44:31 följande:
    Asrta1 skrev 2007-01-26 15:32:06 följande: Fnyz: Vågar nog på mig ett grattis till dig också Du har fått din LO publicerad i kategorin "månadsskissen".....Hoppas jag inte gjort bort mig nu så det är ngn annan Är en LO med en svamp Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!:-d jo de e jag.....  tack å tack marrajjah som var först med att upptäcka den igår när ingen såg jo jag har åxå en LO med i tidningen *jippie* men ajg har ju itne fått tidningen än så jag kan itne sprudla och säga på vilken sida men i skissutmaninigen kom jag med med min lo "Sitta som en svamp"
    Grattis grattis!!
  • Cheri
    Jo79 skrev 2007-01-26 22:24:53 följande:
    Cheri skrev 2007-01-26 22:19:59 följande: oooooh nu har jag bara en kvar!Måste fortsätta.. bbl... Varför så bråttom...? Det är ju fem 5!! dagar kvar! Mamma till KaramEllen
    påminn mig gärna
    2xA skrev 2007-01-26 22:49:47 följande:
    Jag gillar inte soufflé pennorna för journaling. Tycker det blir för tjockt. Men att doodla passar dom bra till. Tycker inte ni att det blir tjockt att skriva med dem? Vecka 32+6 - BF 17 mars 2007
    Jo, jag håller med!
    claudia79 skrev 2007-01-27 00:43:42 följande:
    Ska ni tjejer gå på Syfestivalen nu i Mars?
    Um .. vadå fnåt?
    roha skrev 2007-01-27 08:56:54 följande:
    Jaha....då tränger väl jag in mig här då.... efter lite påtryckningar från Mellii.. Så här e jag! Nybörjare o nyfiken! Alla dagar ska va som en fest.....men vem orkar va bakis hela tiden???
    Välkommen!
    Fnyz skrev 2007-01-27 20:22:09 följande:
    är det ingen som vill utamana mig på nå vis?? jag försöker ju utmana mig själv hela tiden att prova på nytt, som t.ex. annika LO:n men nu vill jag ha lite hjälp
    Jag kan utmana dig att använda dig av carving på dina foton på en LO!
  • Cheri

Har äntligen något nytt att visa upp

Här är 2 nya layouter som inte dög att skickas iväg till tävlingen!

jan07_2.jpg 

• Cheri
    claudia79 skrev 2007-01-27 23:43:13 följande:
    Carving!!? Vad är det för nåt?Ang. Basic så har jag fått en LO publicerad i deras gallery
    Jag har använt mig av carving på fotona på skolam LOn.. man karvar mönster i fotona..

Jamen undre vilket namn? Hittade ju inte din!
  • Cheri

Venezuela!! Äääh tack vad snäll du är! Så fina är dom faktiskt inte Claudia79 tack till dig med! Aaaah som jag misstänkte Jättefin o GRATTIS!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket