• Cheri

Förr oss som är fast i Scrapträsket

bara sweden.. hur betalar ni utomlands??

• Cheri
    MAMMSY skrev 2007-02-01 22:40:21 följande:
    Cheri skrev 2007-02-01 22:37:33 följande: bara sweden.. hur betalar ni utomlands?? PayPal Cheri skrev 2007-02-01 22:38:43 följande: mammsy.. jane?? Scrapaddicted.se
    oooooooooooooh.. du skulle inet sagt PayPal.. shit oxå.. kommer hela min månadsinkomst gå åt... vad ska vi äta nu då??? Hemlis

Ah ok tack
  • Cheri

aaaaaaaallt jag vill ha är sluuuuuuuut.. till o me hos Jane.. buhuu.. ingen tur idag.. *skitdag*

• Cheri

Finns dte ingen svensk som har kommit ut med egen kollektion.. ?? Förutom Theresa?

• Cheri
    MAMMSY skrev 2007-02-01 23:28:46 följande:
    Cheri skrev 2007-02-01 23:27:11 följande: Finns dte ingen svensk som har kommit ut med egen kollektion.. ?? Förutom Theresa? Det är välbara Marie på scraproom som gjort några papper å stämplar (inget jag gillar vääääldigt pluttenuttigt) å så har väl formahantverk gjort egna papper..Det vore väl nått för dig Cheri, du ack så läskigt kreativa människa
    Jag skulle hemskt gärna vilja, och jag har tänkt tanken flertalet gånger. Om jag bara visste hur jag skulle gå till väga
  • Cheri

Och jaa btw.. Marie var det ju inte Theresa Zzz

• Cheri
    MAMMSY skrev 2007-02-01 23:52:16 följande:
    Cheri skrev 2007-02-01 23:49:51 följande: Och jaa btw.. Marie var det ju inte Theresa Zzz Joo fast Thersa har ju oxå gjort papperMen duuu det måste vi ju lösa på nått sätt.. Kan du inte ta kontakt med scraproom? Eller släng ut en förfrågan på scrappiz.. Hmn.. funderar vidare..
    ja men dåså.. då var jag ju inet heeelt ute o cyklade haha

Hmm.. kan man göra så? Vet inte? Har verkligen inte den blekaste
  • Cheri

Ok.. nu har jag suttit o beställt saker på scrapaddicted för nästan 800 kr. ..naturligtvis vill jag ju gå igenom o sålla bort lite då.. meeeeeeeen.. nejnej.. jag slänger mig på krysset istället eftersom det inte finns BILDER i varukorgen! *morr* Så där rök den ordern...

• Cheri
    MAMMSY skrev 2007-02-01 23:55:02 följande:
    Cheri skrev 2007-02-01 23:53:20 följande: MAMMSY skrev 2007-02-01 23:52:16 följande: Cheri skrev 2007-02-01 23:49:51 följande: Och jaa btw.. Marie var det ju inte Theresa Zzz Joo fast Thersa har ju oxå gjort papperMen duuu det måste vi ju lösa på nått sätt.. Kan du inte ta kontakt med scraproom? Eller släng ut en förfrågan på scrappiz.. Hmn.. funderar vidare.. ja men dåså.. då var jag ju inet heeelt ute o cyklade haha Hmm.. kan man göra så? Vet inte? Har verkligen inte den blekaste Joooooo det måste du ju kunna, man måste ju börja nånstanns Å du skulle ju vara peeeeeerfekt för det, haha då kan du reta din sambo med att du bara får roliga jobb
    HAHA
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket