• Cheri

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Camasunary haha ok gissa igen Jag var ju tvungen att göra om dom, kan ju inte skicka in vad som helst ! Den med skolan var min första LO för "ny trend" .. jag hittade på det där med carving.. (gick inte o lura er va?) HAHA

Men sen ångrade jag mig när jag kom på en bra grej

Jaaa.. han är en underbar fotomodell!! Båda mina barn är det.. och dom får ständigt stå ut med mig! Stackars barn!

• Cheri
    Mizty skrev 2007-01-28 00:19:09 följande:
    Idag har min kusin & hans fru varit här på besök... Hon hade med sig bilder från deras bröllop! Å när vi var inne i stan köpte jag en del saker så nu kan jag börja scrapa deras bröllopsalbum!!!!  Ska bli sååååå roligt! Caroline, stolt mamma till Phenom!
    Åååh vad roligt!! Vilken ära!
  • Cheri
    Camasunary skrev 2007-01-28 00:20:19 följande:
    Tja... varför inte skapa en ny trend??
    Var det till mig så var det just tanken...  sen vaknade jag 
  • Cheri

va.. lördagkväll o alla drar Gråter

Då går väl jag med då!

Sov gott

• Cheri

Men äh sluta hörrni Vad gulliga ni är! Tack!

Ni har väl inte missat att tävlingen är öppen för alla nordiska länder va? Fundersam

Nån placering räknar jag inte med men jag siktar på 25:e platsen.. nån lön för mödan iaf

• Cheri
    claudia79 skrev 2007-01-28 10:58:34 följande:
    Cheri skrev 2007-01-28 10:48:50 följande: Men äh sluta hörrni Vad gulliga ni är! Tack!Ni har väl inte missat att tävlingen är öppen för alla nordiska länder va? Nån placering räknar jag inte med men jag siktar på 25:e platsen.. nån lön för mödan iaf jo
    Eller hur .. minimerade chanserna ganska mycket
  • Cheri
    Loppan79 skrev 2007-01-28 11:30:18 följande:
    Jaså det funkar för dig Minimalla. Konstigt för de är pyttesmå när jag klickar på dem
    De funkar för mig med! Jättefina allihop!
  • Cheri
    Jen 82 skrev 2007-01-28 21:55:14 följande:
    Cheri: Du brukar väl vakna snart? Har vi bestämt någon tid för scrappträffen?
    Oooh... sorry!

Nej vi har inte bestämt någon tid! Vad tycker ni? Vet att Cia kunde på eftermiddagen!
    Jag bokade lokalen från 10:00-22:00..

Funderade lite på käk o sånt oxå.. Vi lär kanske bli hungriga?
    Jag har råd att fixa fika till alla .. men inte mat tyvärr.. trots att jag gärna skulle göra det om jag kunde!  Så hur löser vi det? Ska alla ta med egen mat, ska vi lägga en liten peng? Vad tycker ni?
  • Cheri

Tack snäll ani! Ni är sååå gulliga!

Joo... det finns ju en pizzeria i närheten

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket