• Cheri

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Cia o krabaten skrev 2007-02-17 22:02:11 följande:
    Cheri: Har det öron och vibrerar också?? *Sorry kunde inte låta bli*Var det förresten inte du som var lite anti Qk bara för ett par veckor sen??
    inga öron men vibrerar gör den

oooh nejnej inte anti bara aldrig ens sett en i verkligheten än mindre provat förrns nu,,, o NU förstår jag varför man måste ha en!!

dessutom så FICK jag den av min UNDERBARA DT-mamma!!!
    Mizty skrev 2007-02-17 22:04:23 följande:
    Cheri skrev 2007-02-17 21:59:20 följande: jaaaag har fått en rooooosa QuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuK!!!!!*hoppar upp o ner* GRATTIS Caroline, stolt mamma till Phenom!
    haha tack!
  • Cheri

Och ja just det! och så har jag BG´s nya papper oxå! ! weeee vilken underbar helg! haha

• Cheri

hihi tänker inte berätta vad mer jag ska få

• Cheri
    Tjej 83 skrev 2007-02-17 22:50:33 följande:
    men om ni är med i nåt "dt" måste ni göra ett visst antal de ber om? o färger ? ewlelr får ni göra som ni vill o när som ? har de krav?
    Man skapar utefter det material man får !

Sorry om jag e lite disträ.. skummar igenom.. jobbar samtidigt så jag försöker hänga med o göra detta på 2 sek emellanåt
  • Cheri
    claudia79 skrev 2007-02-17 23:23:57 följande:
    Cheri skrev 2007-02-17 22:49:10 följande: hihi tänker inte berätta vad mer jag ska få Säg inte en biljett till Scrapeventet för då döööör jag theosen skrev 2007-02-17 22:50:03 följande: Skulle nån härinne ta illa upp om jag startade en tråd för oss icke jätte erfarna scrappare? Är så svårt att hänga med tempot i denna tråd.... Näää inte jag iaf Men jag skulle nog ha svårt att hålla mig från att inte kika in i den då och då
    HAde jag fått för min elaka sambo såå...
  • Cheri

Hur funkar dom där qukarna egentligen? Kan jag köpa vilka dies till som helst?

• Cheri

jaaaaaaaaaaja! Men lämna mig nu då bara för att jag har jobbat klart.. gör det bara *rullar ögon*

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket