-
jaja!! EXAKT det problemet har jag haft i varenda shop idag!!Blue Vapor skrev 2007-02-02 00:09:37 följande:Cheri - usch! Jag måste också shoppa lite!!! Men varje butik jag glor i har ju fasen slut på MINST hälften av det jag absolut vill ha! Fattar inte...... Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/ -
HihiBlue Vapor skrev 2007-02-02 00:08:07 följande:Men hörrö Cheri...... kontakta Reprint och kolla med dem! De kanske vill göra en serie! Nu börjar ju "sporten" bli stor i landet också! De säljer ju till ALLA liksom...... Att göra bara stämplar är dock inte så svårt att få! Det kan jag kanske ta reda på åt dig... bara jag träffar på min pysselpolers nån gång snart - hon är så jävla bissi nu för tiden!KLART du ska göra saker!!!! Bortkastad talang annars ju...Cheri for prässidänt! Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
Mäh va snäll du e då!
Jo, förr var jag inne på stämplar.. men själv har jag ju tusan aldrig stämplat något haha.. så nu funderade jag på papper o såna saker.. blev sååå himla inspirerad av Elsie
Waoooow liksom!!!
Fast stämplar e ju oxå kul!
Vad är Reprint.. ? hmm -
mammsy.. www.iscream.se
Skulle inte du sova btw?
Näähe.. jag är redan i tillräckligt mkt trubbel på hemmafronten så det är nog bäst att gå o lägga sig nu!
Gonatt tjejjer!

-
Ett kollektivt "Aaaaaaaaaaaaaw" till alla nya Lo´s! Ni är så duktiga!
-
Eftersom jag är så tjurig idag så har jag roat mig med att rita döskallar..
Få se om jag får nåt shoppat idag då så jag slipper vara så aggresiv mot min omgivning *gah*
Frågor från mig!
1. Placera in dig i ett av följande fack "skitigt rockigt" "lantligt romantiskt" "tufft punkigt" "Färgsprakande glatt" "gulligt pastellsött"
2. Vilket är ditt favoritmärke på papper?
3. Om du måste välja bara en färg, vilken blir det då?
4. Prickigt eller schackrutigt?
5. Randigt eller rutigt?
-
Kul! Tack för svaren hörrni! Det var givande
-
Ni som brukar beställa utomlands.. hur lång leveranstid brukar dte vara ungefär och har dte hänt att paketet inte kommit fram?
-
hur mkt äckliga pengar måste man pitala...?
finns det någon svenne som tar emot paypal?? -
Är det bara jag.. som börjar känna mig liiite trött på BG.. ?
-