• Cheri

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Blue Vapor skrev 2007-02-05 00:17:06 följande:
    JAg håller på att bli tokig här...... håller på att montera min LO och jag har som tre polaroidbilder på den. Nu har de fotona vanliga skarpa hörn på det vita liksom - men jag undrar om jag kanske ska ta och runda nederhörnen???? Eller om det blir fult....  ÅH jag hänger ALLTID upp mig på sånt här skit!!!!!!!  Jag pratar alltså om de två nedre hörnen, på det breda vita som är nertill på en polaroidbild..... Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    haha Inte lätt alla gånger, spontant i mina öron låter det som att du inte ska runda dem, men jag har ju inte sett den
  • Cheri
    claudia79 skrev 2007-02-05 00:16:12 följande:
    Cheri: både denna och din sjal-LO är superhärliga! jag älskar ditt sätt att använda form!
    Tack snälla
  • Cheri
    Blue Vapor skrev 2007-02-05 00:24:53 följande:
    Cheri Men aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!! Måste förtydliga för mitt eget sinnes skull - de två VITA hörnen längst ner på polaroiden, inte själva fotot.... Jag rundade ETT hörn vid 20-tiden för att se hur det blev.... och har alltså fortfarande inte kunnat ta ett beslut  Men jag LOVAR att jag gjort annat under tiden, hahahahaha! *tittar kritiskt igen *Hmmmmm... jo, jag tror jag nyper av de andra också.... min rundare är inte så RUND liksom.... blir bara ett pyttehörn.... Men USCH vad jag är störd!!! Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    haha jag förstod att du menade de vita kanterna under
    Mmm visst .. du har säkert gjort JÄTTEMYCKET under tiden
  • Cheri

Måste du prata så himla HÖGT om såna saker.. ganska elakt mot dem som inte får gå!

Nu måste jag ju sova.. ska ju få gå på barnledig egoshopping imorrn! weeeee

Natt natt träsket

• Cheri
    Blue Vapor skrev 2007-02-05 00:29:15 följande:
    Finns det någon som inte är säker än, som vi kan övertala??? Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Jaa!! Min sambo!!! Du får jääättegärna övertala honom, ska du ha hans nummer nu??

Just det.. sooova.. *vinkevink*
  • Cheri
    venezuela skrev 2007-02-05 07:15:48 följande:
    Cheri: Jag tyckte 'arg' var jättehärlig och inspirerande. Får man lifta?
    Oj tack! Ja den blev inte som jag tänkt mig, hade nog velat ha den i helt andra lite skrikigare färger.. eftersom den ska vara arg *s*  men men, självklart får du lifta!
  • Cheri
    Tjej 83 skrev 2007-02-05 09:30:39 följande:
    cheri din LO arg va ju jättefin. ja frågade för nån sen hur man syr xxxx i LO, men ja ser nu att du gjorde de på den LOn, gjrode du bara hål o drog igenom floss eller? är rädd att det ska förstöra kortet om man gör det. men det ser inte så ut på din.
    Ja, jag gör först hål men en sax. Sedan trär jag igenom tråd med en nål, någon floss har jag inte
  • Cheri

en liten fågel viskade i mitt lilla öra att det finns platser kvar till en scrapbookingkurs i Telefonplan Sthlm... kanske någon som är intresserad?

• Cheri
    annika5064 skrev 2007-02-05 17:24:31 följande:
    Jag är igång igen...hej alla! Ni skriver så mycket att det är omöjligt att hänga med, men jag har sett åtminstone två nya idag; claudia79 och cheri som gjort det igen!!! Skitsnygga! Här är några nya från mig...     Det är ju snudd på omöjligt att göra färgerna rättvis så här års, men det problemet har vi ju allihop som plåtar av våra LO:s. Jag har verkligen försökt att scanna in, men eftersom dekorationerna gör LO:erna höga, så blir det barra suddigt runt om...
    oooooooooooooooh så FINA! Waow vad produktiv!!!
  • Cheri
    kikkan skrev 2007-02-05 21:07:33 följande:
    Annika: Alltså, vilka helt underbara LO:er. Speciellt "Vinter", vilka underbara färger, den är superhärlig.......Måste fråga er tjejer här inne, vad tycker era sambo/män om att ni lägger ut massa pengar på dyra scrapbooking-grejer? Min sambo har inte sagt nåt än.........men jag anar att han tycker att det är lite för dyrt, att jag köper lite onödigt mycket.
    Min klagar mer på tiden jag lägger ner
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket