• Cheri

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Ska till Skapa Hobby imorrn.. nån mer???

Ingen som var sugen på kurs, låter ju jätteskoj tycker jag!

• Cheri
    Cia o krabaten skrev 2007-02-05 21:54:03 följande:
    MiS: Nu snackar vi alltså projektor, reclinerstolar, surround mm mm. RIKTIG bio.Annars drar jag igång tv på datorn här i scraprummet
    När bjuder du på filmkväll?
  • Cheri
    Cia o krabaten skrev 2007-02-05 22:17:25 följande:
    Ska ni komma hit får ni väl lov att scrappa med mig iaf!!! Eller ska ni ta en hel helg och vila scraphuvudet lite med film på kvällen?? Där fick ni förresten var makens hobbypengar går till. Min hobby ligger i lä i kostnad
    Går det ingen bra scrapdokumentär?? Oskyldig
  • Cheri
    claudia79 skrev 2007-02-05 22:42:54 följande:
    Men ett litet tips ni som vill scanna mycket dekorerade LO:sar är att trycka till locket en aning under tiden ni scannar - det blir faktiskt inte lika illa då
    yepp.. hålle med.. man får typ sitta på locket....

Du. Papprika.. är det bättre än SkapaHobby?? Vart ska jag gå imorrn??
  • Cheri
    Blue Vapor skrev 2007-02-05 23:32:32 följande:
    Är det någon här som har blivit haj på att använda sån där "edge scraper"???  Kan ni hålla en liten snabbkurs för en annan som INTE får det att bli bra, nånsin evver?? Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    haha pratade precis om den på kursen idag ju Sa att den är heeelt onödig, går minst lika bra om inte ännu bättre med saxen
  • Cheri
    Blue Vapor skrev 2007-02-05 23:43:37 följande:
    Cheri - HA! Ja det var på vinst och förlust jag slängde med den en gång... kostade ju "inget" som tur var Hur var det på kursen då????? Låter så spännande! Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Kom kom!! finns platser kvar
  • Cheri

Nån som kollat BG´s galleri?

måste jobba.... bbl

• Cheri
    Marajjah skrev 2007-02-10 21:48:03 följande:
    Här har det kikats på melodifestival å jag som bara ÄLSKAAAAAR the Ark är superdupernöjd! BVJodå, det ska stå soufflé på den pennan. Hoppas det löser sig! Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    ooooooh... jag gillar inte alls the ark.. eller främst Ola Salo.. men jag tror jag ska tänka över saken lite grann.. Jag tar lite tid på mig så... Jag har ju inte gett Bono en chans förrns nu.. Så Salo skulle iaf ligga före tidsmässigt...  

bla blaa
  • Cheri
    Lingonflickan skrev 2007-02-10 22:16:33 följande:
    Cheri: Hemligheten ligger i att inte titta på dem. Då blir låten faktiskt myyycket bättre och framkallar inga kräkanfall
    HAHA nejnej.. han e cool så.. men jag vet inte.. om alla säger att det är bra.. då måste Cheri säga att det är dåligt.. sen efter ett tag så kan hon komma och viska "okeeeej då . d e väl liiite bra då.."
  • Cheri
    Marajjah skrev 2007-02-10 22:52:36 följande:
     Meeeen, Bono är ju också fööör bra! Älskar U2!
    Aah! Men precis! ALLA älskar Bono.. Då måste Cheri vägar honom. ..men nu har jag gett upp det där..
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket