Förr oss som är fast i Scrapträsket
Ja har cityscape- kitet. Det går bra att fästa med lim, men prova dig fram vilket lim som är bra, en del lossnar glittret från
kanskesnart: Jag brukar limma figuren jag ska blinga, lägga den på ett ihopvikt A4. Sedan häller jag en ordentlig hög med glitter på figuren, tar upp den försiktigt, dunkar av den lite så överflödigt glitter trillar av. Därefter viker jag pappret en ggn till och häller tillbaka överflödet av glittret ner i burken igen
Här är min tolkning av denna månades Scraphus skiss.Risa och rosa gärna
![]()
Kul att ni gillade den
:-P
Cheri skrev 2007-03-20 22:18:51 följande:
Venezuela: WOW! Vad läcker!! Jag tillhör också en av dem som inte äger typ nåt i orange, men det var nästan så jag belv lite sugen på att köpa hem lite!
Mizty: ÅÅ vilket fint album!! Gissa om morfar kommer att bli jätteglad!
Diana: Tack
Håller med dig om att det kommer att bli svettigt för plånkan de kommande veckorna!! Det finns ju SÅ mycket snyggt som är på G
jag tror jag shoppar för minst 600:- i månaden..GULP! Jag har en förmåga att inte låtsas om att jag shoppar till Scrap men nu när jag ser det svart på vitt så inser jag att jag shoppar nog ganska mycket ändå
Men då är det ju sånt jag verkligen behöver, sen tillkommer ju lim och dylikt haha
hej tjejer! Nu har jag läst ikapp och suttit och smäktat på era underbara LO:s ni visar upp den ena efter den andra!! BRAVO!!
Själv mår jag inte alls bra heller*vinkar tröstande till Pyret
* Visserligen är jag glad för att jag fått ett nytt jobb, men jag känner mest för att lägga mig och dra täcket över huvet, så kan nån väcka mig när allt jobbigt är löst
Deppo, men men det är ju inte så ofta så...
GRATTIS Blue Vapor!!! Vad härligt att du blitt tillfrågad! Du har ju såååå fin stil och Format har såååå fina saker så det blir nog en härlig match!
Jag har varit jätteståndaktig och inte shoppat självpå Stellas
Men om jag skulle vilja göra det nu ikväll känns risken stor att allt typ är slut hihi..
Kram på er!
WOW!! Jag skulle oxå vilja heta Marajjah