Förr oss som är fast i Scrapträsket
Tack så hemskt mycket söta ni alla för era ord om mina senaste LO:s!!! Det värmer!
Trevlig helg allihopa!!

Tack så hemskt mycket söta ni alla för era ord om mina senaste LO:s!!! Det värmer!
Trevlig helg allihopa!!

Hallo alla träsktroll...Jag sitter helt färdig här vid datan efter en mysig helg i Götet!
På fredagen åkte vi dit och innan vi åkte hann jag hämta ut ett stoooort paket från Magdas
På lördagen kilade vi till Format där de hade massa fina papper och dekos*slurp* Meeeen allra roligast var förstås att träffa rara Mammsy IRL! *Kram på dig*
Där fick jag se både den fina minnesasken och en hel del LO:s av henne och det var roligt att se dem på riktigt!
(Ps...jodå jag lyckades handla, för okänd summa eftersom maken payade, på Format också såklart!
Kommer nog att lägga in lite bilder på fynden och helgen i bloggen ikväll eller imorgon)
Bara massa ros till alla ni som lagt upp nya kort och LOs!
:s påfund men efter några
tar man gärna den (på)

Gör ni det!! Det har inte slagit er att jag kanske har ekonomiska intressen i denna nätaffär haha....Nä jag skojar verkligen bara! Men jag är så förvånad för jag ramlade på den av en slump, och har ingen aning om vem som ligger bakom!?