• Fnyz

Förr oss som är fast i Scrapträsket

paxie skrev 2007-04-05 21:07:02 följande:
    Fnyz skrev 2007-04-05 20:43:47 följande: paxie skrev 2007-04-05 20:41:40 följande: 2 nya LO's har blivit gjorda under dagen. Har passat på när lillan sovit middag eller lekt med kusinerna. Såhär blev dom, kan garantera att titeln på "Amysen älskar sin mormor" ser MYCKET bättre ut i verkligheten än på bild!      Risa och rosa om ni vill/orkar! åå vad fina dem var, morfar och amy var superläcker, men så är jag insnöad på runda former på LO:s just nu den såg ut å vara gjord efter min skiss på som är en tävling på hobbyhuset.se blogg. fnyz.blogg.se/Jajemen! Där såg du rätt! jag blev så inspirerad när jag såg skissen!
    du har väl skickat in den till tävlingen åxå?
  • Fnyz
    Tjej 83 skrev 2007-04-05 21:39:38 följande:
    fnyzmåste man vara medlem på sidan för o skicka in till tävlingen?
    nä denm här tävlingen ligger i bloggen det var den tävlingen som var på forumet tidigare som man var tvuingen å vara medlem i forumet för å skicka in.

skissen ligger även i mitt galleri under egna skisser
  • Fnyz
    miss aiv skrev 2007-04-06 18:56:13 följande:
    Jag undrar är det någon här som gjort en scrap bok om sig själv, jag behöver tips!Länkar , Lo:s etc.
    i mitt galleri under "LO:s 8*8" finns några av de LO:s jag gjort till min BoM (boken om Mig)
  • Fnyz

fick lite söta kort igår när maitlda var påskkärring för sin gammelmormor å sina farföräldrar: (fler finns i galleriet)

imorrn ska hon vara påskkärring igen för vi ska hem till min pappa å äta påskmiddag med hela familjen. då ska jag passa på  åfota lite till å försöka få henne å påskris på nå fint sätt

• Fnyz
    venezuela skrev 2007-04-09 08:48:21 följande:
    Citerar Fylking och utbrister: Äntligen! Har nämligen fått ihop en LO för första gången på säkert en månad - visserligen en simpel layout, men ändå... Har nämligen dragits med ryggsmärtor som gjort mig oförmögen till ngt scrappande. Risa och rosa den som vill.
    wow så fin, blir så impad av alla som kan göra enkla LO:s av någon outgrundlig anledning så harj ag svårt för å göra sånna, jag lbir nöjd om jag lyckas ha  ETT tomt hörn på nån layout
  • Fnyz
    Skumpis skrev 2007-04-09 21:04:47 följande:
    Oh, är tävlingen avgjord??? Någon från träsket som placerade sig?????
    tror de e hemligt om man blev bland de 25 men endel fick nån LO publicerad fast inte jag
  • Fnyz
    pylle skrev 2007-04-11 22:15:52 följande:
    haha jag googlade också på mitt namn det här hitta jag på ett ställe Elin är en säl med hundluktdet var lite skoj ajaj nu blev det lite OT
    hahaha jag döör....
  • Fnyz

var tvungen å googla på hanna är jag med å så här blev detför mig

Hanna är framtidens ledare
    Hanna är en vinnare
    Hanna är hetast i Umeå
    Hanna är förbundets nya kanslist
    Hanna är anti

är jäklans nöjd med mitt resultat, skillnad var de för älsklingen som fick tre stycker fredrik är Naken

• Fnyz
    claudia79 skrev 2007-04-13 13:49:47 följande:
    Just det ja...passar på att säga att jag har uppdaterat min blogg lite, bl a med en del av mina bidrag till den stora Scrapbooking mm tävlingen, om nån är nyfis
    jättefina bidrag till tävlingen   jaja jag gillade verkligen årstids LO:n den blev min favorit :-d å den var du ju inte helt nöjd med
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket