Förr oss som är fast i Scrapträsket
Oj Mammsy, du är verkligen på G
Hur snabb har du blivit egentligen??? När vi scrappar ihop brukar vi ju hålla jämnt tempo.
Cama - Njaaa, vet inte om jag ska vara ärlig. Sova är GÖTT!!!
Oj Mammsy, du är verkligen på G
Hur snabb har du blivit egentligen??? När vi scrappar ihop brukar vi ju hålla jämnt tempo.
Cama - Njaaa, vet inte om jag ska vara ärlig. Sova är GÖTT!!!
Cama - Jag har sån tur att jag lever ihop med en som är morgonpigg. Jag har alltid sovmorgon på lördag och söndag
Fast å andra sidan så är han gryyymt nattrött (finns det ordet?) så det är alltid jag som går upp på natten om lillen vaknar. Fast jag är inte så nattrött
Hihi
Nu förstår jag varför ni är så knäppa här på nätterna. Man blir ju alldeles speedad av att scrappa. Jag hade glömt det
Speedad OCH fysikst och psykiskt slutkörd
Grrr... lilla monstret vaknar hela tiden och nöjer sig inte med pappa monster så jag måste springa in och lägga mig hela tiden. Smyger ut och två minuter senare är han vaken igen. Kanske hade jag orkat scrappa oftare om jag hade haft en son som ville sova hela nätterna ![]()
Fast dett meddelande skrev jag för typ fem minuter sedan så ni kanske inte är lika tokiga längre ![]()
Näää, nu vaknade han igen
. Dags att borsta bissarna och gå och lägga sig tror jag.
Natti natti.
Guuuuud vad jag är avis på er som har scraphörna eller eget scraprum. Får jag välja mellan att kunna scrappa grymt eller ha ett grymt scraprum så väljer jag det senaste
Jag har mina saker i ett köksskåp och sitter vid köksbordet.
Mystjejen - En kurs i scrapbooking på Medborgarskolan? Coolt! Själv gick jag en kurs där i våras i Kalligrafi.
Emossingpulver. Natuligtvis ![]()
Stavar som en kratta
Ni som är ute och surfar och shoppar massor, nån butik som inte har "slut på lager" på alla roliga grejer? Och nån butik som har MASSA kul??? Hinner inte scrappa idag så jag funderar på att shoppa istället