Pyret78 skrev 2007-01-24 15:53:59 följande:
Fina Lo:s som ni lägger ut här.En liten fråga dock. Hur gör ni, kollar ni endast in de Lo:s som ligger här som det är bild på (enbart för plusmedlemmar), eller kollar ni när det läggs in i gallerierna oxå??Anledningen till att jag undrar är för att jag nu suttit o läst många, många, många sidor bakåt (pust vad ni skriver ) o de som nämnts med namn o rosats när de lagt ut nya alster, är enbart de som lagts ut med bild här inne Har själv lagt ut nya, men de har inte kommenterats. Nu är jag inte en nybörjare här och jag tar inte åt mig så mycket, men visst känns det lite snopet. Man är ju ute efter dels konstruktiv kritik o dels beröm Själv springer jag runt i gallerierna o försöker att kommentera antingen i ens gb eller här inne, men visst har jag "slarvat" ibland jag oxå. Ingen är ju perfekt
Pyret78
Jag tror att det är det vanligaste att man gör så ja. tyvärr! Men, man kan ju inte springa runt i alla gallerier och kommentera heller, då blir det ju ingen tid över för scrapping och familjeliv (det riktiga familjelivet alltså, inte FL

) Själv har jag i princip slutat lägga ut nya LO:s, just för att jag ändå nästan inte får (bortse från detta ni som verkligen ger kritik) ngn när jag ändå bara lägger dem i galleriet och inte här... Visst är det tråkigt, men samtidigt förstår jag det till fullo. Man har ju inte hur mkt tid som helst.