• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Blue Vapor

Oj, alla har gått å lagt sig..... jag har ägnat mig åt att springa och knäppa på strömmen här... min skrivbordslampa har plötsligt börjat leva sitt eget liv och har nu släckt ner halva lägenheten 3 ggr Ska nog ta och slänga den då............ *suck*

• miniGrynet
    BV

Jag är vaken, men är egentligen bara inne för att spana till mig lite inspiraton till lite papper jag köpte idag, ska scrappa vidare...
    ღ ♥ ღ Elise ღ ♥ ღ
  • Marajjah
    Minimalla skrev 2007-01-24 22:19:14 följande:
    Nä nu är det nog dags för mig att gå och lägga mig och låta nattskiftet ta över .
    Tillhör jag det, eller? *loggar in*
    Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • Marajjah
    Cheri skrev 2007-01-24 23:22:58 följande:
    gaaaaaaaaaaaaaaah
    Är det sambon nu igen?
    Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • Cheri

Men ååååååååh vilka fina papper jag hittade på panduro idag!!! Tänker inte säga vilka för jag vill inte hjälpa någon annan att vinna tävlingen men ni får se om några veckor

• Asrta1

Stämplar in till nattskiftet

Hade ju tänkt att sitta och mys-scrappa tidigare ikväll men ack vad jag bedrog mig.... Började med att sortera lite bland papperna sen höll jag lite koll på min sjukling med jämna mellanrum.
    Nu sitter jag och väntar på att BUS ska ringa (Barn o Ungdomssjukhuset i Lund) Han har 39,7 i feber trots att han fått Alvedon ca 1 tim tidigare, gråter i sömnen och säger att han har ont i huvudet......

Nu sover han och sambon medan jag väntar uppe.....

Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket