• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Cheri

Asrta1 Nej, stackars liten!!! Min tjej är oxå sjuk, inte så farligt men snorig o hosta o feber o så...

Gud jag minns när min son klagade på ont i huvudet sist, shit vilken dag/kväll/natt det blev började på sjukhus sen till akuten sen till en annan akut.. sen var det inget iaf.. skönt! Men det var ett himla liv ett tag!

Hoppas din lille sjukling kryar på sig!!

• Asrta1

Tack tjejer! Kyss

Cheri: Hmmm ska nog kika på dom där papperna

BV: Låter verkligen som att det är dags för en ny lampa......

Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
  • Marajjah

Cheri
    Hoppas att allt löser sig. Tänker på dig.

Papper på Panduro - nya sorter?! Undrar om det inte blir en runda till Panduro. De borde väl visa dem på nätet, eller hur?!

Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • Asrta1

Har kollat igenom min CS...har en massa konstiga färger som jag knappt vet vad det är för färg dessutom

Fattar inte vad jag ska göra med dom....Vill ju inte kasta dom, kanske kan rea dom billigt på Tradera?

Vad gör ni andra med papper som ni ångrat att ni köpt....?

Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
  • Cheri

Asrta1.. ja jag vet inte.. det har jag undrat över många gånger.. vad ska man göra av ski*en.. jag tror jag väntar på att jag ska ändar smak och hitta någon nytta av dem??

• lilla my2

Hej tjejer!
    Hur mår ni? Jag har verkligen ingen tid nuförtiden att scrappa..............vad har hänt?

Måste skärpa mig!

• Cheri
    lilla my2 skrev 2007-01-25 00:23:31 följande:
    Hej tjejer! Hur mår ni? Jag har verkligen ingen tid nuförtiden att scrappa..............vad har hänt?Måste skärpa mig!
    Du har börjat jobba

Min telefon är tyyyyyyyst
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket