• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Sofia1984

Hej alla scrappare, jag har bara en fråga.

Är det nån som vet nåt om Craft Robo? Jag har sett att den säljs på http://shop.papprika.se/
    Vill nån vänlig själ hjälpa mig att förklara vad det är för nåt. Om jag fattat det rätt är det en slags skrivare som skär ut istället för skriver. Vad tar den för papper bara vanliga eller såna stora fyrkantiga med? etc. jag undrar massa, man vill ju veta lite innan man köper liksom

Tack på förhand!!

/Sofia, Filip 031120 och Elias 060503
  • Anna D

Scraproom har oxå nya numret. Såg det nu när jag var inne och kollade...

• Cia o krabaten

Nag tidningen så tycker jag att det är gasnka dåligt att affärerna får den FÖRE oss prenumeranter!
    En annan tidning jag prenumererat på fick man den hem på fredagen och i affärer på månadegen sen.
    Tycker liksom att man ska ha lite fördel av att prenumerera!
    Nu kan ju vem som helst köpa den innan oss

Mera nytt i mitt galleri förresten. Välkomna in med ris och ros som vanligt.

• Jo79

Nån som vet nån bra nätaffär som har mycket band på meter?

Mamma till KaramEllen
  • Meli

Hur kommer det sig att butikerna har fått tidningen, när inte jag har fått den som prenumerant?? När man prenumererar på en tidning brukar man normalt sett få den flera dagar före butikerna....annars är det väl bara en nackdel att prenumerera (förutom att det är bekvämt).... har det blivit ngåot fel denna månaden tro?

• Fnyz

cia: ja det är ju meningen så, vet att tidningen i december iaf var det ett bestämt datum då affärerna fick börja sälja tidningen oavsett när de fick den men det var många butriker som sålde den tidigare... tänkte först att det var ju bara nätaffärer så det gör ju inget för folk hinner ju inte få hem dem innan de kommer till prenumeranterna iaf, men så kom jag på att astra hade ju varit in i deras livebutik å scraproom har ju åxå live butik

• Meli

Minimalla

Hur gör man det? Lägger en länk i tråden alltså, fattar inte det... :-/

• claudia79
    Jo79 skrev 2007-01-24 19:30:42 följande:
    Nån som vet nån bra nätaffär som har mycket band på meter?Mamma till KaramEllen
    Papp& scrap har en del..bland annat sammet

Cia: Ja tycker också det är liiiiite dåligt me att tidningen kommer till affären innan prenumeranterna..Nån fördel ska man väl fåFundersamGlad
  • Fnyz

så här skrev webmosterhelene: "Detta med att butiker kan få tidningarna före prenumeranterna ligger hos tryckeriet som skickar tidningarna till både butiker och prenumeranter... Av nån outgrundlig anledning är det så det blir... Har inget svar på varför, bara att det ligger hos tryckeriet"

så alla vet att det är inte tidningen som gör så att det blir så här

• pylle

åå jag är så shopping sugen men kan inte bestämma mig vart jag ska handla Skrattande

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket