• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Emmixen

Hur färglägger man stämplade motiv? Kan man använda akrylfärg till alla sorters stämplar? Finns några fina, billiga på panduro som kan vara värda att testa.. :)

• Cia o krabaten
    Fnyz: Kul! Och fin  Glad
    Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
  • Örnen76
    Emmixen skrev 2007-02-25 20:43:16 följande:
    Hur färglägger man stämplade motiv? Kan man använda akrylfärg till alla sorters stämplar? Finns några fina, billiga på panduro som kan vara värda att testa.. :) www.emmixen.se
    Jag använde torrchalks i början, men nu kör jag med akvareller, och oftast distresser.
  • Sol30

kanskesnart: Det var jag som vill ha en sån till bokhyllan. Tack! Då måste jag ta mig dit så snart som möjligt!

• claudia79

Gokväll! Kikar in en snabbis, innan jag ger mig på skissen på CCRäcka ut tungan

MU, Bark; Mis & Mystjejen: Fiiina LO:S allihopa!! Så härliga detaljer på var & en!

Tack kära ni, för att ni brydde er om min lilla lördags-katastrof! Whilliam har inte visat några som helst tecken på "men" av det hela, och det känns jätteskönt!

KOmmer tillbaka lite senare

• Jen 82

Fnyz: Den är superfin den på scrapoteket!

*rusar in till Cia*

• Tessegosing

Okej behöver hjälp.... har gjort en "tavla" Vill ha den enkel men tycker ändå den känns tom... finns i mitt galleri... gärna tips!!! På den gula ovalen står det hans födelsedag

• malin ulrika

Alla pratar om "CC" VAD är det för nått?
    (Känner mej som en mossig dinosaurie som inte hajjar inne-snacket...   )

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket