• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Johanna 79

MamaKajsa: Ja det kan man säga. Jag hade ju inte mer tid på mig! Skulle villa ha mera dekos på... Men han inte

• claudia79
    Johanna 79 skrev 2007-02-26 01:14:10 följande:
    Natti, natti ni som är vakna!
    Natti natti!*stöööönn...kom och tänka på morgondagen*FundersamFlörtSkrattande
  • Cia o krabaten

Gomorron.

Och tack alla söta tjejer!
    Tur att man har ett tag kvar till begravningen och därmed lite tid på sig att göra LO'n. Just nu är man ju måttligt sugen på att scrappa.

Såg flera välkända ansikten/LO's i scraputmaningen. Många fina ni gjort! Kollektivt bra till er!

Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
  • Emmixen

God morgon!

Fick sova lite längre i morse, ont i huvudet.. Ja, det är som jag säger: Alltid är det något! Ska gå på nästa lektion som börjar 10:20...

• Jen 82

Vilken träskdag i dag på swescrapbook! 3 av 4 bidrag är inte dåligt!

Grattis Claudia, kanskesnart och skumpis

• Jo79

Cia: Kram!

Och grattis till publiceringarna på Swebloggen! Suuuuperfina!

Mamma till KaramEllen
  • Tjejtrazan

Ja herregud, grattis alla träsktroll till blogg-publiceringarna!!!!!!!!!!!!!!
    Vad duktiga ni är

• 79maria

Åh, vilka fina LO:s på swebloggen!! Särskilt skumpis gillade jag jättemycket Behövde lite inspiration till mina egna julkortsLO:s, tack

Hur gick det för er som var med i utmaningsrallyt? Jag såg det först på kvällen och insåg då att där fanns en massa roliga idéer... men, gjorde några andra under söndagen istället!

• roha

Hej tjejer!
    Jag behöver hjälp me en rubrik till min LO.
    Där kommer att va bilder på min dotters hand, fot, ögon o leende, men jag kan inte komma på en bra rubrik.
    Nån som har nåt förslag??

Alla dagar ska va som en fest.....men vem orkar va bakis hela tiden???
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket