• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Johanna 79

Snygga Lo:s Fnyz!
    Ska titta in på SWEbloggen också och se era andras!

• MAMMSY
    pylle skrev 2007-02-26 14:11:17 följande:
    roha skrev 2007-02-26 11:37:39 följande: Hej tjejer!Jag behöver hjälp me en rubrik till min LO.Där kommer att va bilder på min dotters hand, fot, ögon o leende, men jag kan inte komma på en bra rubrik.Nån som har nåt förslag?? Alla dagar ska va som en fest.....men vem orkar va bakis hela tiden???små underbara dela av dig. Älskar varje del av dig.
    Hojt Hojt den finns hos mig

Grattis till SWE publiceringar!!!
  • kanskesnart

Tack snälla för alla grattis Säger grattis till Claudia och Skumpis också!!

Fnyz: Jättetjusiga! Att du hinner allt det där på bara en dag är för mig en gåta

• MAMMSY

Hojtar lite snabbt att en (fast jag gjorde TVÅ ) av Lo:sarna jag han med hemma hos Skumpis igår på scrapträffen nu finns i mitt galleri om nån vill kika (under LO:s)
    Nu ska jag å  lillbus till BushusetSkrattande får se om jag har nån ork kvar sen till att kika in här igen Finns viss risk för en utmattad mamma

• Sol30

claudia, kanskesnart och skumpis: Jättefina alster på swebloggen!

• Sosofofie

Jaha, då har man gjort 2 försök a la Scrapbooking då.. Skriver det här för jag tänkte om det är någon som har tid och ta en kik på dem. Finns bland mina bilder... tänkte att ni proffs kanske kan komma med en komentar (att tänka på osv)
    Skulle uppskattas =)=)

• Johanna 79
    Sosofofie:  Jätte snygga Lo:s. Har verkligen inget att risa om. Bara en massa  från mig. Bara att scrappa på!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket