• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Örnen76

Grattis till trollens publiceringar!!!

• MiaB72

Jösses vilka kändisar vi har här i tråden

Grattis Claudia, kanskesnart och Skumpis till swe-bloggen!!!

Just nu sitter jag och kämpar med en dubbel - dop LO, har blivit lite inspirerad av Marajjahs dop-LO har snott lite idéer därifrån - hoppas det är ok??

• Tjejtrazan

Jag tänkte äntligen försöka komma ur min scrapsvacka och beställa lite nytt, har ni några tips på nyinkommet? Vilken serie är det som har så snygga svart-vita papper!?

• Jo79
    Tjejtrazan skrev 2007-02-26 12:04:12 följande:
    Jag tänkte äntligen försöka komma ur min scrapsvacka och beställa lite nytt, har ni några tips på nyinkommet? Vilken serie är det som har så snygga svart-vita papper!?
    Åååå jag hade ABSOLUT köpt på med en massa papper från BG:s nya serier!! De är så otroligt vackra! Sitter just nu med några papper ur "perhaps"serien och bara njuuuter... så det blir mitt tips!
    Mamma till KaramEllen
  • Tjejtrazan

Tack för tipset Jo79, ska kika in på SA lite senare & hålla ögonen öppna efter perhaps då !!!
    Fler tips mottages gärna

• annika5064

Grattis ni fantastiska duktiga scrappare som idag publicerats på swebloggen!

• Fnyz

grattis skumpis, claudia och kanskesnart säger jag med har inte kommit in på FL förrens nu

• pylle

stort grattis till er som blivit publicerad på swe

• pylle
    roha skrev 2007-02-26 11:37:39 följande:
    Hej tjejer!Jag behöver hjälp me en rubrik till min LO.Där kommer att va bilder på min dotters hand, fot, ögon o leende, men jag kan inte komma på en bra rubrik.Nån som har nåt förslag?? Alla dagar ska va som en fest.....men vem orkar va bakis hela tiden???
    små underbara dela av dig.
    Älskar varje del av dig.
  • annika5064

Små underbara delar av dig har jag på min...

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket