• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • malin ulrika

Jo79,
    jaha, tack!
    Vad är det då...  Är det ett ställe eller en "företeelse"?

• Jen 82
    malin ulrika skrev 2007-02-25 21:09:22 följande:
    Jo79,jaha, tack!Vad är det då...  Är det ett ställe eller en "företeelse"?
    Det är en företelse En massa utmaningar läggs upp under en eller två dagar, som ska vara klara samma dag.
  • Tjej 83

ohh imorn är de månda då kommer det lite paket ,beställnigar. yippie så kanske mina LOs kan bli klara. ligger några halv klara här o väntar.

• Emmixen
    NyfikenÖrn skrev 2007-02-25 21:27:22 följande:
    Emmixen skrev 2007-02-25 21:13:34 följande: Men kan man använda akrylfärg? Och vad är distresser? www.emmixen.seHär finns en artikel om distresser:www.scrappiz.se/index.phpAkrylfärg har jag aldrig hört någon använda till att färglägga stämplar.
    Var lite otydlig, men jag menade, kan man stämpla dom med akrylfärg? Det är nämligen de enda färgerna jag har för tillfället.. Är ny på det här om stämplar som du kanske förstår..
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket