Inlägg från: SandraK |Visa alla inlägg
  • SandraK

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Förresten, grattis till publiceringarna, kanonfina LOs!!

• SandraK

Såg att ni diskuterade lite om vad som var "mycket" att scrappa per månad, så jag gick in och räknade lite bland mina LOs. Sedan jag kom igång igen efter senaste graviditeten, dvs sedan sommaren 2006 hag jag gjort 38 (varav 3-4 dubbel-LOs) vanliga LOs + att jag gjorde klart ett album till min mamma med bilder på alla som använt vår dopklänning. Och så ett antal kort.

Senaste månaden har jag gjort 6 LOs och drygt 10 kort, och då har känts som det en ovanligt produktiv månad... Jag brukar inte göra så många kort, men nu har jag lite på lager också!

• SandraK

Va, är tävlingarna avgiftsbelagda på Scrappiz? Hade jag ingen aning om... Jag är inne på Scrappiz nästan varje dag, men inte speciellt länge och läser väldigt lite. Tycker det vuxit sig väl stort, så jag hinner inte riktigt med att kolla runt, men är det något jag undrar över finns ju oftast svaret där!

Ang. Scrapbooking mm så har jag bokat mig för ett år till, tycker det är så kul med en svensk tidning, och jag tror den kommer bli bättre och bättre allteftersom.

Jag skulle nog köpa en Craft Robo!

• SandraK

Jag tycker också det är lite mycket DT-alster i tidningen, men eftersom de är så duktiga och har rätt olika stilar så är det ok för mig. Och ju fler som skickar in, desto fler LOs utanför DT borde det väl bli? Att jag väljer att förlänga prenumerationen beror på att jag känner mig själv tillräckligt väl för att veta att jag ändå skulle köpa lösnummer varje gång annars... Har även SS och köper CK då och då. Visst finns det saker att önska av utformningen på på tidningen, men jag tror det blir bättre med tiden!

• SandraK

Så snygg din LO var, Venezuela!

Orkar inte kolla tillbaka, är bara här en sväng innan jag ska tillbaka till soffan för febern börjar stiga igen... Så fort panodilen går ur kroppen ligger tempen över 39,5

• SandraK

Tjoho, jag har blivit publicerad på SWE!!

• SandraK

Tack för alla gratulationer! Inte för att jag vet hur de väljer, men visst är det alltid kul när någon annan vill visa ens alster!

Sosofofie, vad kul!

Cia och Jen: är så avundsjuk på er, jag vill också ha en CraftRobo, undrar hur lång tid det tar innan det ramlar ner en över mig? Eller vad som finns på marknaden när jag börjar jobba igen och tänker mig pengasituationen ska bli lite bättre...

• SandraK

Camasunary: Ja, så måste det förstås vara!

• SandraK

Jag har två nya LOs i bloggen!
    smamirakel.blogg.se

bark: jag tycker helt klart du ska skicka in! Ju fler som skickar in, desto roligare tidning tycker jag!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket